Ako Volkswagen uspije u svojoj namjeri, to će biti zahvaljujući radikalnoj i rizičnoj strategiji "rođenoj" nakon najvećeg skandala u njegovoj historiji - dizelgejta, piše Reuters.
Ova masivna investicija treba da omogući kompaniji profitabilnu masovnu proizvodnju električnih vozila, a tome se ni jedan proizvođač automobila u svijetu još nije približio.
Do sada, planovi o proizvodnji električnih vozila glavnih automobilskih kompanija imali jedan glavni cilj - da se zaštiti dobit stečena prodajom konvencionalnih automobila uz visoku maržu, tako što će floti dodavati dovoljno vozila s nultom emisijom kako bi zadovoljili propise o čistom vazduhu.
Volkswagen planira da poveća godišnju proizvodnju električnih automobila na tri miliona jedinica do 2025. godine u odnosu na prošlogodišnjih 40 hiljada.
Njemački div vjeruje da će mu veličina kompanije pružiti prednost u pravljenju električnih vozila, koja neće koštati više od sadašnjeg Golf modela čija je cijena oko 20 hiljada eura, tako što će koristiti svoju nabavnu moć, kao najveći proizvođač automobila i kamiona u svijetu, da smanji troškove.
S budžetom za proizvodnju e-vozila Volkswagen je nadmašio svog najvećeg konkurenta, Dajmlera, koji je za tu svrhu izdvojio 42 milijarde dolara, dodaje britanska agencija.
Biznis.ba