Američki Apple se izvinio i priznao da je “promašio cilj” svojom najnovijom reklamom za iPad Pro.
Video reklama, koju je u utorak na društvenim mrežama objavio izvršni direktor Applea Tim Kuk, naišla je na reakcije korisnika interneta koji su smatrali da video slavi uništavanje ljudske kreativnosti i umjetnosti od strane tehnologije.
U izjavi za AdAge, Appleov potpredsjednik marketinških komunikacija Tor Myhren, izvinio se.
“Kreativnost je u našoj DNK u Appleu i nama je nevjerovatno važno da dizajniramo proizvode koji osnažuju kreativce širom svijeta. Naš cilj je uvijek slavljenje bezbroj načina na koji se korisnici izražavaju i oživljavaju svoje ideje putem iPada,” rekao je Myhren. “Promašili smo poetnu s ovim videom i žao nam je zbog toga.”, prenosi Investitor me.
Apple je potvrdio izjavu koju je dao Myhren, ali je odbio dati dalji komentar.
Oglas prikazuje simbole ljudske kreativnosti, kao što su muzički instrumenti, limenke boje, arkadna video igrica iz 80-ih i bista ljudske glave zgnječene džinovskom hidrauličnom presom. Potom ispod masivne metalne ploče hidrauličnog lifta, otkriva se Appleov novi iPad Pro.
“Upoznajte novi iPad Pro: najtanji proizvod koji smo ikada napravili, najnapredniji ekran koji smo ikada proizveli, sa nevjerovatnom snagom M4 čipa. Zamislite samo sve stvari koje će se koristiti za kreiranje”, napisao je Kuk u objavi na X uz video.
Internet reakcija na oglas bila je trenutna: “Simbolika neselektivnog uništavanja prekrasnih kreativnih alata je čudan izbor”, napisao je jedan korisnik društvenih mreža. „Ovaj oglas me je efektivno uvjerio da mi treba manje tehnologije u životu“, napisao je drugi.
Drugi korisnici su rekli da je oglas lošeg ukusa zbog sve većeg straha da bi AI mogla zamijeniti radnike – čak i one u kreativnim poljima. Glumac Hugh Grant napisao je na društvenim mrežama da Appleov oglas predstavlja “uništavanje ljudskog iskustva”.
Apple više ne planira prikazivati oglas na TV-u, navodi AdAge.
“Mea culpa” je bila rijetka praksa za Apple, iako oglas nije izbrisan s Kukovog X naloga. Video je i dalje na zvaničnom YouTube kanalu App