Pritužbe korisnika na nedavno ponašanje ChatGPT-a potaknule su OpenAI da istraži i riješi prijavljeni pad u odzivu i kvaliteti, naglašavajući inherentne izazove u obuci modela chata.
Korisnici ChatGPT-a frustrirani su zbog nedavnih slučajeva u kojima taj popularni AI odbija zadatke ili sugerira korisnicima da sami dovrše posao, što navodi OpenAI na pokretanje istrage.
U četvrtak, OpenAI je potvrdio izvještaj o ChatGPT-u koji pokazuje nekarakteristično ponašanje njihova popularnog AI chatbota. Nismo ažurirali model od 11. novembra , a to sigurno nije namjerno. Ponašanje modela može biti nepredvidljivo i mi pokušavamo to popraviti, poručuju iz OpenAI-ja.
ChatGPT, poznat po tome što pomaže korisnicima u različitim zadacima, prikupio je 1,7 milijardi korisnika od lansiranja u novembra 2022. godine, s početnim istraživanjem koje je tad ukazivalo na povećanu učinkovitost i poboljšanu kvalitetu rada.
Međutim, korisnici sada prijavljuju slučajeve u kojima taj pametni bot daje beskorisne odgovore. Zahtjev jednog korisnika za popis dana do 5. maja naišao je na odbijenicu uz tvrdnju da ne može pružiti "iscrpan popis". Rasprave na Redditu otkrivaju da se korisnici bore s ChatGPT-ovom reakcijom na zadatke i padom kvalitete odgovora, posebno u vezi s pisanjem koda.
Unatoč prijašnjem pripisivanju problema softverskim greškama, OpenAI naglašava stalnu istragu zbog pritužbi korisnika. U priopćenju tvrtka primjećuje varijabilnost u modelima treniranja chata, što dovodi do razlika u osobnosti, stilu pisanja, ponašanju odbijanja, pa čak i političkoj pristranosti.
Iako OpenAI nije odmah odgovorio na upite medija, korisnici traže rješenja, a neki predlažu povratak na izvorne GPT modele. Kompanija naglašava složenost modela obuke svoga AI chatbota i priznaje izazove u postizanju dosljednog ponašanja u različitim ciklusima obuke.