EssilorLuxottica je u utorak priopćila da je produžila svoje partnerstvo s Meta Platforms ulaskom u novi dugoročni ugovor o nastavku razvoja pametnih naočala u sljedećoj deceniji.
"Nevjerojatan posao koji smo obavili s Metom, još uvijek u ranoj fazi, već se pokazao važnom prekretnicom na našem putu ka tome da naočale postanu vrata u povezani svijet", rekao je izvršni direktor EssilorLuxottice Francesco Milleri.
EssilorLuxottica i Meta uspostavili su partnerstvo 2019. godine i od tada su se usredotočili na dvije generacije pametnih naočala brenda Ray-Ban.
Uprkos tome što se u početku borila da stekne popularnost među potrošačima, najnovija verzija, predstavljena krajem 2023., prodala je više jedinica u nekoliko mjeseci nego prethodne u dvije godine, prenosi SEEbiz.
Pametne naočale Ray-Ban Meta korisnicima omogućuju telefoniranje, slušanje glazbe i fotografiranje jednostavnim pritiskom gumba na vrhu desne drške naočala. Funkcija multimodalne umjetne inteligencije (AI) također je dodana u maju samo za korisnike iz SAD-a i Kanade.
"Ponosan sam na posao koji smo do sada obavili s tvrtkom EssilorLuxottica i uzbuđen sam zbog našeg dugoročnog plana koji je pred nama. Imamo priliku pretvoriti naočale u sljedeću veliku tehnološku platformu i učiniti je modernom u procesu", rekao je izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg u izjavi.