11 miliona dnevno

Korisnička potrošnja na TikToku premašuje 10 milijardi dolara

Autor: Biznis.ba
Korisnička potrošnja na TikToku premašuje 10 milijardi dolara
Foto: Ilustracija

Platforma za razmjenu videa TikTok postala je prva aplikacija koja nije mobilna igra koja je generisala 10 milijardi dolara globalne potrošačke potrošnje, prema novom izvještaju, i očekuje se da će postati aplikacija s najvećom zaradom ikada.

Ostale četiri aplikacije koje je dobavljač podataka o aplikacijama data.ai identificirao kao da su dostigle prekretnicu su sve igre: Candy Crush Saga iz Activision Blizzarda, Honor of Kings od Tencenta, Monster Strike iz Mixi-ja i Supercell Clash of Clans.

Candy Crush je trenutno najveći zarađivač svih vremena sa preko 12 milijardi dolara doživotne korisničke potrošnje, prema izvještaju od ponedjeljka. Ukupne vrijednosti su zasnovane na prihodima ostvarenim od Google Play i Apple-ovog iOS App Store-a. Ali očekuje se da će TikTok biti čak i veći od popularne igre.

- TikTok je spreman da postane mobilna aplikacija s najvećom zaradom ikada, približava se prekretnici od 15 milijardi dolara u 2024. Potrošači troše preko 11 miliona dolara dnevno dajući napojnicu svojim omiljenim kreatorima sadržaja, provodeći TikTok dalje od najunosnije svjetske mobilne igre do sada, Lexi Sydow , šef odjela za uvide na data.ai, rekao je u izjavi predstavljajući izvještaj.

- TikTokeri su spremni da provedu 40-satnu radnu sedmicu svakog mjeseca u aplikaciji do kraja 2024. godine, što je više od 22% u odnosu na 2023., dodala je ona.

Potrošnja dolazi od TikTok-ovih kupovina "kovanica" u aplikaciji koje se mogu koristiti za kupovinu poklona za influensere na platformi. Ovi pokloni nagrađuju kreatore za njihov sadržaj i mogu se unovčiti, a TikTok zadržava 50% isplate.

Prema data.ai-u, TikTok-ova najpopularnija kupovina u aplikaciji ove godine bila je paket od 1.321 novčića za 19,99 dolara, što kaže da čini oko četvrtinu prihoda aplikacije u aplikaciji. Osim potrošnje u aplikaciji, veoma popularna aplikacija kratkih video zapisa ima i druge tokove prihoda, uključujući oglašavanje i e-trgovinu.

Provajder podataka je rekao da su aplikacija za upoznavanje Tinder i video platforma YouTube sljedeće aplikacije najbliže prekretnici od 10 milijardi dolara, ali zaostaju za TikTokom između 2 i 3 milijarde dolara kako se 2023. bliži.

TikTok, u vlasništvu kineskog ByteDancea, osvojio je par uzastopnih pobjeda na sudovima u Sjedinjenim Državama početkom ovog mjeseca, što će vjerovatno otežati kritičarima kompanije da ga suze.

Zabrinutost oko TikTok-ovih veza s Kinom dovela je do toga da vlade širom svijeta zabrane aplikaciju na službenim uređajima. Aplikacija je također optužena da stvara ovisnost o tinejdžerskim korisnicima i uzrokuje druge povrede mentalnog zdravlja, što TikTok poriče.