Netflix dobio osam miliona novih pretplatnika čak i nakon nepopularnih mjera zabrane dijeljenja lozinki i povećanja cijena pretplate.
Netflix je nastavio da širi svoje striming usluge kriranjem sopstvenog originalnog sadržaja, konstantnim proširivanjem svoje ponude dodavanjem novih TV serija i filmova, kao i poboljšavanjem korisničkog iskustva putem unapređenih funkcija.
Međutim, ove promjene dolaze uz određenu cijenu, pa je platforma nedavno povećala cijene pretplate. Uprkos ovom poskupljenju, najveća streaming kompanija je dobila osam miliona novih pretplatnika globalno, čime je ponovo dokazala svoj međunarodni uspjeh.
Netflixov rast je zaista impresivan, jer je kompanija dobila osam miliona novih pretplatnika globalno od aprila, uprkos povećanju cijena. Kompanija je intenzivno radila na ekspanziji i rastu, ne samo sa svojim proizvodima i funkcijama, već i sa plaćenim pretplatama.
Aktivno su radili na zabrani dijeljenja lozinki, što je podstaklo korisnike da pređu na plaćene pretplate, i dodali internacionalno priznate serije kako bi povećali prihode.
Platforma takođe podstiče pretplate sa reklamama i organizuje događaje uživo kako bi privukla više pretplatnika. Svi ovi napori su se očigledno isplatili, jer je Netflix uspio da nadmaši svoje ciljeve u vezi sa brojem pretplatnika.