Da li na prebukiranom tržištu društvenih mreža ima mjesta za još jednu, malo drugačiju aplikaciju?
Aplikacija je u potpunosti fokusirana na glas, a izgovorene riječi automatski se pretvaraju u tekst.
Trenutno imamo aplikacije koje su dominantno tekstualne, imamo aplikacije i mreže za fotografije i video, a AirChat je fokusiran na – glas. Iako su tokom pandemije predstavljene aplikacije u kojima je dominantan način konverzacije glasovni, one ipak nisu zaživjele i nisu privukle dovoljan broj korisnika.
Ekipa koja stoji iza AirChata, a riječ je o investitoru Navalu Ravikantu i jednom od bivših direktora u Tinderu Brian Norgard, vjeruje da postoji tržište za aplikacije usmjerene na glasovnu komunikaciju, prenosi B92.
Oni smatraju kako je glas puno intimniji medij u odnosu na tekstualnu komunikaciju, pa se na taj način može prenijeti strast u porukama, za razliku od običnog teksta: "Ljudi su stvoreni da se slažu s drugim ljudima, a to samo zahtijeva prirodni glas", objasnio je Ravikant.