društvena mreža

Threads u jednoj godini dobio 175 miliona korisnika

Autor: Biznis.ba
Threads u jednoj godini dobio 175 miliona korisnika
Foto: X

Društvena mreža Threads, kojom se američki online div Meta natječe s mrežom X, u godinu dana skupila je 175 miliona korisnika, objavio je prije nekoliko dana glavni izvršni direktor Mete i osnivač Facebooka Mark Zuckerberg.

Threads je već u prvom tjednu postojanja uspio prikupiti više od 100 miliona korisnika.

Meta je 5. jula prošle godine pokrenula društvenu mrežu Threads. Aplikacija je isprva bila dostupna korisnicima u SAD-u i 100 drugih zemalja, uključujući Veliku Britaniju, Australiju, Kanadu i Japan. Također je dostupan u EU od decembra prošle godine, nakon što je tehnološki div odgodio njegovo lansiranje na tom području zbog, kako je tada rečeno, neizvjesnosti vezane uz evropsko zakonodavstvo o dijeljenju podataka.

Threads je postala najbrže rastuća aplikacija kada je lansirana u julu prošle godine nakon što je dostigla 100 miliona korisnika u samo pet dana. Time je prestigao chatbot ChatGPT, kojem je trebalo dva mjeseca da dostigne ovu prekretnicu.

Prošle srijede aplikacija je registrovala 175 miliona korisnika, objavio je Zuckerberg putem spomenute društvene mreže.

Threads je razvila Meta kao konkurenciju društvenoj mreži X, nekad poznatoj kao Twitter. Njime su htjeli privući uglavnom one bivše korisnike Twittera koji nisu bili zadovoljni postupcima njegovog vlasnika Elona Muska, prenosi SEEbiz.

X navodno ima oko 200 miliona redovitih korisnika, no aplikacija se suočila s mnogim problemima otkako je Musk preuzeo firmu 2022. i otpustio tisuće zaposlenika. Musk, koji također posjeduje Teslu i SpaceX, u prošlosti je uznemirio korisnike X mreže brojnim promjenama, uključujući naplatu prethodno besplatnih usluga.

Threads je dostupan kao vlastita aplikacija, ali spada pod kišobran Instagrama, koji je također pod kišobranom Mete.

Voditelj mreže Threads Adam Mosseri izrazio je nadu da će platforma s vremenom postati neovisnija o Instagramu i planira je otvoriti za oglašivače u bliskoj budućnosti. Prema njegovom mišljenju, trebat će neko vrijeme da postanu veće od mreže X, rekla je glavna analitičarka Emarketera Jasmine Enberg, prenosi francuska novinska agencija AFP. Nedostatak jedinstvenog identiteta jedan je od Threadsovih najvećih izazova, dodala je.