Reklame na YouTubeu vrlo su aktuelna tema, jer se ta platforma svako malo dosjeti nekom načinu zaobilaženja adblockera i eliminiranja "besplatnog" gledanja videa. Sada opet imaju novu ideju.
Nastavlja se saga oko korisnika koji bi željeli gledati YouTube bez plaćanja pretplate ili gledanja reklama, a s druge strane suprotstavljeni su im stavovi same kompanije, koja želi od svoje usluge zarađivati.
Do sada smo već vidjeli razne pokušaje YouTubea u blokiranju korisnika koji koriste rješenja za blokiranje oglasa, nedavno su najavili blokiranje i vanjskih aplikacija, a novi eksperiment pokazuje kako u YouTubeu ne odustaju od prikazivanja reklama gdje god i kad god stignu.
Pokazalo se efikasnim
Neki korisnici primijetili su, naime, da im se reklame vrte – kad pauziraju reprodukciju videa. Testiranje nove funkcije službeno su iz Googlea potvrdili ove sedmice, prilikom objave poslovnih rezultata. U sklopu ograničenog testa oglasi su prikazivani određenim korisnicima koji YouTube gledaju na pametnim televizorima, i to u trenucima dok je organski sadržaj koji gledaju bio pauziran.
Inicijalni su testovi pokazali vrlo dobru izvedbu takvih "nenametljivih" oglasa, pa je pokazatelj efikasnosti takvih marketinških kampanja "brand lift" bio značajno viši nego kod ostalih načina oglašavanja na istoj platformi. To bi značilo da su reklame za vrijeme dok je video na pauzi bile bolje primijećene od ostalih (a vjerojatno ih je teže i zaobići). Samim time i oglašivači su spremniji platiti više za taj oblik oglašavanja, prenosi Bug hr.
Za sada nema naznaka kada bi se nova politika prikaza reklama mogla proširiti na veći broj korisnika, odnosno hoće li se s povezanih televizora proširiti i na web te mobilne aplikacije. Sličan način prikaza reklama, dok je video pauziran, koristi još jedan veliki i dobro poznati video servis, onaj s crno-narandžastim sučeljem.