Max i Spotify

Zašto streaming servisi podižu cijene?

Autor: Biznis.ba
Zašto streaming servisi podižu cijene?
Foto: Unsplash

Za kratko i prekrasno vrijeme, najnovije i najbolje potrošačke usluge koje je tehnološka ekonomija mogla ponuditi bile su jeftine, uz izdašne subvencije samih firmi.

Jeff Bezos preuzeo je vaše troškove dostave. Razni dobročinitelji VC-a uplatili su se za plaćanje vaših vožnji, kratkoročnih najmova i dostave hrane.

Drugi su vam pomogli odabrati karticu za TV, filmove i muziku. Sve se to sada prenosi izravno na vaše uređaje.

Dali ste doprinos, naravno, ali u okruženju s niskim kamatama lakog novca 2010-ih, Big Tech vam je pomogao platiti.

Ali, ova je era završila.

Ove su sedmice potrošače pogodila dodatna poskupljenja Maxa i Spotifyja, koji su zauzeli svoje mjesto u, čini se, beskrajnom ciklusu poskupljenja. Nedavno je Comcast najavio povećanje cijena za Peacock koje se podudara s Olimpijskim igrama u Parizu.

Warner Bros. Discovery i Comcast, naravno, nisu baš imena Big Tech-a koja su sinonim za gubitak novca radi stjecanja udjela na tržištu. No dok ste vi dobivali dogovor o svim svojim novim digitalno omogućenim navikama, te su se firme trudile kopirati istu knjigu.

Najveća stvar koju su kopirali bio je gubitak novca. A žurba za povećanjem cijena danas pokazuje da oni trče u drugom smjeru.

Ovaj sljedeći razvoj u industriji također dolazi s još jednom začkoljicom: oglasima. Drugi zubac u vilici potencijalne profitabilnosti, prenosi SEEbiz.

Streameri postaju sve više zainteresirani za platforme za oglašavanje i stoga potiču učestvovanje od svojih premium (čitaj: bez oglasa, još jedna "inovacija" iz prošlog doba) ponuda uprkos njihovim višim cijenama.

Sada će rezači užeta koji godinama nisu vidjeli oglas konačno saznati za BOGO Thursday krilca bez kosti Buffalo Wild Wingsa i McDonald’sov obrok u vrijednosti od 5 USD.

I baš kao što je uzbuđenje zbog promjene paradigme pomoglo uvođenju jeftinih pretplata za sve prije više od deset godina, model streaminga podržan oglasima ima potencijal generirati sličnu razinu osjećaja. Osjećaj koji analitičari primjećuju mogao bi uzrokovati pad cijena pretplate na razini oglašavanja ako oči korisnika postanu vrjednije od doslovnih dolara koje donose na stol.

Kao što je Bank of America napisala u bilješci klijentima u četvrtak, uprkos preprekama u sektoru i godinama slabosti, postoji "oprezni optimizam" u kratkom roku i "poremećaj" u dugoročnom smislu kao potencijal kupovine unutar platforme i inovacija formata oglasa podjednako uzbuđuje rukovoditelje i investitore.

Ako ovo uspije, možda se ove firme konačno mogu vratiti izradi dobrog sadržaja.

Do tada ćete za 16,99 USD dobiti cijeli katalog Sopranosa.