Projekt "Dobre prakse i iskustva u oblasti turizma u Parku prirode Blidinje" u okviru kojeg je stvoren zajednički brend poljoprivrednih proizvođača, podržana lokalna ekonomija, ekološki turizam i standard kvalitete smještaja, predstavljen je danas u Sarajevu.
Šef Sekcije operacija za ekonomski razvoj, prirodne resurse i infrastrukturu u Delegaciji Evropske unije u Bosni i Hercegovini Andrea Vera kazao je danas na završnoj pres-konferenciji da je taj projekt dio "EU ProLocal" programa koji se realizira uz podršku Evropske unije i Vlade Republike Njemačke u BiH u cilju ekonomskog rasta i stvaranju novih radnih mjesta.
Vera je istakao da su poduzete mnoge aktivnosti kako bi unaprijedili turističku ponudu Blidinja, kao što je, između ostalog, prezentiranje informacija na web stranici Parka, izrada aplikacije i mape za planinarenje.
Naglasio je da turizam u BiH ima veliki potencijal koji nije još potpuno razvijen te da BiH ima mnogo toga za ponuditi u turističkoj ponudi kao što je priroda, historija i neotkrivena mjesta.
Pored tog projekta, Vera je dodao da podržavaju i druge turističke projekte, kao što je projekt "EU4Business", čiji će poziv za dostavljanje prijedloga biti raspisan u februaru 2019. godine.
Menadžerica programa EU ProLocal - GIZ Karin Hörhan istakla je da je ovaj program u protekle tri godine radio mnogo na stalnom unapređivanju ekonomskog i turističkog sektora u BiH te da su se fokusirali na Nacionalni park Blidinje kako bi nadopunili turističku ponudu na području Hercegovine.
Pojasnila je da su inicirali saradnju različitih aktera, kao što je okupljanje poljoprivrednih proizvođača pod jednim brendom, te da su posebnu pažnju posvetili uvođenju 'koncepta čistoće i čišćenja' u cilju očuvanja okoliša i predstavljanja lokalnih proizvoda.
Između ostalog, pokrenuli su i kampanju o zaštiti okoliša gdje je više od 300 osnovaca iz Tomislavgrada, Posušja i Jablanice učestvovalo u čišćenju Blidinja.
- EU ProLocal je zajedno s partnerima iz parka Blidinje pokazao na koji način se mogu udružiti snage kako bi se unaprijedio i promovirao turizam - zaključila je Hörhan.
Predsjednica Udruga "Visit Blidinje" Marija Vukoja izrazila je zahvalnost na prilici da budu dio tog projekta, da su rezultati vidljivi te da su uspjeli brendirati lokalne proizvode koji su postali prepoznatljivi 'nositelji' destinacije Nacionalnog parka Blidinje.
Biznis.ba / FENA