Video/Foto

Asocijacija eComm i Ekonomski fakultet uspješno realizirali prvu eComm Akademiju

Autor: Biznis.ba
eComm Akademija

U vremenu kada digitalna transformacija drastično mijenja način poslovanja, Asocijacija za internet trgovinu eComm i Ekonomski fakultet u Sarajevu (EFSA) uspješno su priveli kraju prvo izdanje eComm Akademije.

Ovaj pionirski edukativni program predstavio je prekretnicu u obrazovanju budućih stručnjaka iz oblasti e-trgovine u Bosni i Hercegovini, spojivši akademsku izvrsnost sa praktičnim iskustvom vodećih profesionalaca iz industrije.

Program je nastao kao odgovor na rastuće potrebe tržišta za stručnjacima koji razumiju kompleksnost digitalne trgovine i mogu voditi transformaciju tradicionalnog poslovanja u online sferu. Kroz intenzivnu saradnju sa vodećim kompanijama iz različitih sektora, studenti su dobili jedinstvenu priliku da teorijska znanja stečena na fakultetu primijene u realnom poslovnom okruženju.

INOVATIVNI PRISTUP EDUKACIJI

Tokom šest specijalizovanih modula, studenti završne godine bili su izloženi najnovijim trendovima i praksama u e-trgovini. Program je obuhvatio ključne aspekte digitalnog poslovanja, od osnova e-commerce platformi do naprednih strategija digitalnog marketinga. Posebna pažnja bila je posvećena praktičnim vještinama koje su danas neophodne za uspješno vođenje online biznisa.

"Studenti Ekonomskog fakulteta u Sarajevu su tokom zimskog semestra radili na projektu 'Service Encounter in the Digital Age'. Konačni oblik projekata dostavljen je u formi profesionalnih seminarskih radova i prezentacija, gdje su studenti pokazali izuzetno poznavanje ne samo predmetnih ciljeva, već i online trgovine koju su izučavali kroz šest modula," izjavila je prof. dr. Alisa Mujkić.

PRAKTIČNI PROJEKTI I STRUČNI ŽIRI

U okviru predmeta Service Marketing, studenti su radili na izradi praktičnih projekata pod nazivom "Service Encounter in a Digital Age". Ovi projekti su podrazumijevali detaljnu analizu postojećih webshopova u BiH, gdje su studenti imali zadatak da identificiraju trenutne izazove i predlože inovativna rješenja za unapređenje digitalnog korisničkog iskustva. Kroz ovaj praktični rad, studenti su stekli dragocjeno iskustvo u razumijevanju potreba stvarnih kupaca i kreiranju rješenja koja odgovaraju specifičnostima bosanskohercegovačkog tržišta.

Kvalitet studentskih projekata ocjenjivao je eminentni stručni žiri, pažljivo odabran da predstavlja različite aspekte e-commerce ekosistema. Članovi žirija su bili vodeći profesionalci iz bankarstva, osiguranja, maloprodaje i tehnološkog sektora:

- Doc. dr. Alisa Mujkić (Ekonomski fakultet u Sarajevu)

- Alma Ahmić (Asocijacija eComm)

- Alma Hodžić (UNIQA Osiguranje u BiH)

- Berina Belkić Tepić (NLB Banka Sarajevo)

- Nejla Aljić (Zeka Baucentar)

- Murat Hasković (Glovo)

- Anvar Alatović (Penny Plus d.o.o.)

- Ivana Vidović (dm drogerie markt BiH)

- Predstavnik kompanije Visa

VRIJEDNE NAGRADE ZA NAJBOLJE TIMOVE

Pokazujući snažnu podršku razvoju mladih talenata, partneri programa su obezbijedili atraktivne nagrade za najbolje studentske timove. dm drogerie markt BiH je pripremio poseban paket nagrada za pobjednički tim, demonstrirajući svoju posvećenost razvoju mladih profesionalaca. NLB Banka Sarajevo je nagradila sve učesnike, pruživši dodatni poticaj studentima da pokažu svoje najbolje ideje i rješenja.

SNAŽNA PODRŠKA PARTNERA

Realizaciju programa podržali su vodeći partneri iz različitih industrija, pokazavši snažnu posvećenost razvoju digitalnog ekosistema u BiH:

- UNIQA Osiguranje u BiH

- NLB Banka Sarajevo

- Grad Sarajevo

- Visa

- Zeka Baucentar

- Glovo

- dm drogerie markt BiH

- Penny Plus d.o.o.

- HTEC

"Kao generalni partner eComm Akademije, UNIQA osiguranje prepoznaje važnost digitalnih vještina u savremenom poslovanju. Podržavajući ovaj program, ulažemo u budućnost naše industrije i mladih profesionalaca koji će voditi digitalnu transformaciju. Posebno nas raduje vidjeti kako studenti razumiju potrebe tržišta i predlažu inovativna rješenja koja mogu unaprijediti korisničko iskustvo," istakla je Alma Hodžić, direktorica za direktnu prodaju za regiju Jugoistočne Europe iz UNIQA Osiguranja BiH.

Mirza Selimbegović, dogradonačelnik grada Sarajeva, naglasio je značaj projekta: "Drago nam je što se tema online trgovine intenzivno uključuje u rad fakulteta u BiH. Vjerujemo da će to doprinijeti razvoju ovog segmenta tržišta na korist svih - i studenata koji su danas s nama, i kompanija koje se time bave."

ZAVRŠNI DOGAĐAJ

Cijenjeni članovi žirija su pažljivo evaluirali inovativne ideje studenata i odabrali tri najbolja projekta. Rezultati su svečano proglašeni na završnom događaju Ecommerce Akademije, u organizaciji Asocijacije za internet trgovinu i Ekonomskog fakulteta u Sarajevu u prostorijama HTEC-a. Najbolji studentski timovi su pred stručnom publikom prezentirali svoje projekte i rješenja, demonstrirajući stečena znanja i vještine.

"Ovo je jedinstvena prilika da visokoškolska institucija, u saradnji sa privredom i privrednicima, iznese ovako značajan projekat koji unapređuje vještine studenata i doprinosi razvoju ne samo eComm asocijacije već i privrednika koji su bili predmet analize," istakla je Hena Čaušević, članica pobjedničkog tima.

ZNAČAJ I NASTAVAK AKTIVNOSTI

Uspješna realizacija eComm Akademije pokazala je koliko je važno povezivanje akademske zajednice sa vodećim kompanijama u BiH. Ovakav vid saradnje između obrazovnog i privatnog sektora predstavlja model za buduće edukativne inicijative u digitalnoj transformaciji. Studenti su kroz program dobili ne samo teorijska znanja, već i praktične vještine koje su odmah primjenjive u poslovnom svijetu.

Program je također pokazao da postoji snažna podrška poslovne zajednice za razvoj mladih talenata u oblasti digitalne trgovine. Kroz različite module i praktične projekte, eComm Akademija je postavila temelje za kontinuirani razvoj stručnog kadra koji će voditi digitalnu transformaciju bh. tržišta u godinama koje dolaze.