Večernji list BiH piše kako će južni dio BiH, konkretno Hercegovina zapravo dobiti više od 17 kilometara autoputa.
Naime, dionica od Počitelja do Zvirovića, uključujući i most preko Neretve dužine 980 m, duga je nešto više od 11 kilometara, no u smjeru Mostara na nju se odmah nastavlja dionica Buna - Počitelj u dužini od 7,2 kilometra, koja je već završena i koja će sada moći biti puštena u promet.
Ovaj list piše da u konačnici, svi koji žele sigurnije i brže putovanje prema Hrvatskoj uskoro će se moći uključiti na autocestu neposredno kod Hodbine (južni dio Mostara) te se voziti bez smetnje do graničnog prijelaza Bijača.
Ova godina također će donijeti i niz važnih pomaka u procesu pripreme gradnje preostalih dionica na hercegovačkom dijelu autoceste, a kako su nedavno za Večernji list potvrdili iz JP Autoceste Federacije, plan je da do kraja ove godine počnu radovi i na dionicama Mostar jug - tunel Kvanj, tunel Kvanj - Buna, Mostar sjever - Mostar jug, kao i izgradnja najkompleksnijeg objekta na cijelom koridoru - tunela Prenj.
U kontekstu mostarske autoceste, odnosno dionice Mostar sjever - Mostar jug Vlada Federacije je na posljednjoj sjednici, a na prijedlog Federalnog ministarstva financija, utvrdila prijedlog odluke o prihvaćanju zaduženja Federacije BiH u iznosu do 220 milijuna eura po ugovoru o zajmu između BiH i Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) za realizaciju projekta koridora Vc Mostar sjever - Mostar jug. Prijedlog ove odluke bit će upućen u Parlament Federacije BiH.
Sredstva će se koristiti za izgradnju dviju petlji autoceste Mostar sjever i Mostar jug te izgradnju dionice autoceste u dužini od 15 km između ovih dviju petlji i za izgradnju ceste s dva traka koja povezuje ove petlje s postojećom magistralnom cestom M-17. Dionica bi trebala imati pet tunela i deset vijadukta na svakom od dvaju kolnika.