BiH

Balkanski kralj toalet-papira u obnovu fabrike u BiH ulaže 20 miliona KM

Autor: Biznis.ba
Balkanski kralj toalet-papira u obnovu fabrike u BiH ulaže 20 miliona KM

Završen je proces preuzimanja "Laste" te za obnovu i osposobljavanje proizvodnje po standardima koje zahtjeva Evropska unija planiramo u fabriku da uložimo 20 miliona KM rekao je u Čapljini Petar Ćorluka, vlasnik BiH fabrike higijenskog papira Violeta, koja je kupila čapljinsku fabriku keksa i vafla.

"Svakako mi je najvažnije da Lasta vrati onaj brend koji je imala. U proizvodnju će se uložiti maksimalan trud i sredstva da dobijemo vrhunske proizvode. Pogoni i stanje u kojem je Lasta sada ne zadovoljavaju proizvodnju hrane pa je prvi potez obnova krova, zidova, otvora te podovi, a već su u toku pregovori za obnovu s novim tehnologijama i sistemima”, rekao je Ćorluka, javlja službena stranica Grada Čapljine.

Prema njegovim riječima, nakon obnove raspisaće se konkurs za radnike, a cilj je "angažovati lokalno stanovništvo koje zna i želi da radi".

"Moram da istaknem potporu i partnerskih kompanija, kao što su Ferrero Rocher i Barilla koje će nam svakako pomoći svojim znanjem i iskustvom. Blizina željezničke pruge uveliko olakšava komunikaciju za prikupljanje, odnosno nabavku potrebnih sirovina koje su izvan granice naše države. Verujem da će Čapljina uskoro mirisati po mirisu najboljeg keksa poznatog u široj regiji", istakao je Ćorluka.

Smiljan Vidić, gradonačelnik Čapljine, pozdravio je potez firme Violeta.

"Svakako je ovo neizmjerno važno za Čapljinu i za Lastu, i kao Čapljinac i kao gradonačelnik veselim se će što priča s Lastom pozitivno završiti",  rekao je Vidić, dodajući da se sjeća kada su ga radnici Laste dočekali s viješću da su svi otpušteni.

Proizvodnja u čapljinskom konditoru ugašena je početkom 2017. godine, a radnici, njih oko 150, završili su na birou za zapošljavanje.

Krajem januara te godine hrvatska kompanija Zvečevo iz Požege, većinski vlasnik Laste, saopštila je kako u toj hercegovačkoj fabrici keksa i vafla želi zadržati kontinuitet proizvodnje, opstajanje njihovih brendova i proizvoda, kao i radna mjesta.

"Tržišne okolnosti kao što su nelojalna konkurencija, razvoj privatnih marki trgovaca i uvoz proizvoda upitnog kvaliteta, ključni su razlozi nastale situacije, s čime se Lasta, kao poznati proizvođač visokokvalitetnih proizvoda, vrlo teško nosi na tržištu", rekli su iz Zvečeva.

Biznis.ba / NN