BiH

BH Telecom i SFF – sinonim za dugogodišnju uspješnu saradnju i razvoj filmske industrije

Autor: Biznis.ba
BH Telecom i SFF – sinonim za dugogodišnju uspješnu saradnju i razvoj filmske industrije

BH Telecom i Sarajevo Film Festival – sinonim za dugogodišnju uspješnu saradnju i razvoj filmske industrije u BiH.

Sarajevo Film Festival već 29 godina uživa titulu najznačajnijeg bh. kulturno-zabavnog događaja koji svakog ljeta u našu zemlju i glavni grad BiH dovodi brojne turiste i zaljubljenike u sedmu umjetnost.

Kompanija BH Telecom je i ove godine ponosni glavni sponzor i partner ovog osmodnevnog filmskog spektakla itekako značajnog za kulturni, ekonomski i turistički doprinos Sarajevu i Bosni i Hercegovini, ali i za razvoj filmske industrije i sadržaja u našoj zemlji.BH Telecom je uz SFF od samog početka, a prethodne godine je potpisan i novi trogodišnji ugovor kao generalni partner Festivala.

Jedno od strateških opredjeljenja kompanije u prethodne dvije godine bilo je i ulaganje u produkciju vrhunskih domaćih audio-vizuelnih sadržaja putem najveće domaće platforme BH ContentLab. Na ovaj način BH Telecom planira investirati 30 miliona KM, a do sada je uloženo 10 miliona KM. Neki od uspješno realizovanih projekata koje su korisnici imali priliku pogledati na platformi Moja TV na kanalu MY TV su serije: "Kotlina", "Na rubu pameti", "Znam kako dišeš" i "Tender". Neke od ovih serija su i nominovane za prestižnu nagradu Srce Sarajeva na 29. izdanju Sarajevo Film Festivala.

„Osam nominacija za Srce Sarajeva za prvu sezonu seriju „Kotlina“ su potvrda nominovanim i cijeloj ekipi jer su kolege iz regije prepoznali kvalitet serije. No, naravno, meni kao producentu čini se važnijim da smo konačno sa domaćom produkcijom serija, zahvaljujući projektu BH Content Laba i BH Telecomu, uspješno masovnije izašli na regionalno tržište“, izjavila je Amra Bakšić-Čamo, filmska producentica.

U sklopu ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala, za poslovne partnere i filmske radnike u kinu Cineplexx će biti emitovane dvije epizode serije „Princ iz Eleja“, čije snimanje je također realizovano u produkciji BH ContentLab. Svi posjetioci festivala će više informacija o platformi moći dobiti u festilaskoj pagodi BH Telecoma.

Kao i ranijih godina, BH Telecom je i ove godine za posjetioce festivala pripremio brojne sadržaje i nagrade koji se realizuju u okviru posebne promotivne kampanje „Moje Sarajevo. Moja priča.“Tako su za sve gledaoce kanala MY TV na platformi Moja TV pripremljeni brojni interesantni i premium TV sadržaji koji uključuju veliki izbor odabranih igranih filmova domaće produkcije, dokumentarnih filmova te specijalnog TV programa koji će se emitovati uživo svakog festivalskog dana, od 17 do 20 sati, a koji će biti sniman u specijaliziranom TV studiju na crvenom tepihu. Korisnici Moja TV usluge će festivalsku atmosferu moći pratiti i putem Live kamere SFF Red Carpet, sa koje će se 24 sata uživo emitovati festivalska dešavanja.

Također, ovogodišnje brojne festivalske projekcije u Mostaru će se održavati u BH Telecom Ljetnom kinu Mostar. Pratite brojne aktivnosti na webu i društvenim mrežama BH Telecoma jer vaš očekuju brojna nagradna takmičenja brojna iznenađenja.

Moje Sarajevo. Moja priča.

(Biznis.ba)