sava i majevica neizostavne

Brčko ima dobre potencijale za razvoj turizma

Autor: Biznis.ba
Brčko ima dobre potencijale za razvoj turizma
Foto: Arhiv

Direktorica Turističke organizacije Brčko distrikta BiH Ivana Damjanović rekla je danas da je preduslov za razvoj turizma u Brčkom formiranje kadrovske strukture u tog turističkoj organizaciji radi dalje realizacije planova iz ove oblasti.

- Skupština Distrikta nam je dala saglasnost na izmjenu i dopunu finansijskog plana tako da ćemo vrlo brzo raspisati javni konkurs gdje će Turistička organizacija imati dva sektora. S jedne strane, imaćemo sektor za opšte, pravne i finansijsko-administrativne poslove, a s druge strane, sektor za razvoj i promociju turizma u čijoj nadležnosti će biti promocija turističkih proizvoda, organizovanje manifestacija, priprema za sajmove i sl. Struka će biti zastupljena kroz oba sektora, sve s ciljem da što bolje odgovorimo na zahtjeve i očekivanja, a od Turističke organizacije se baš mnogo očekuje - izjavila je Damjanović.

Dodala je da se usvajanje nedavno predstavljene Strategije razvoja turizma Brčko distrikta očekuje do kraja septembra kada bi se krenulo sa većim iskorištavanjem turističkih potencijala Distrikta koje ta lokalna zajednica ima.

- Očekuju nas i pripremne aktivnosti u vezi sa Svjetskim danom turizma, konferencije, saradnje s drugim turističkim organizacijama. Također, posebnu pažnu moramo usmjeriti ka unapređenju partnerstva i koordinaciju svih aktera u sektoru turizma - navela je Damjanović.

Govoreći o potencijalima koje Brčko distrikt ima kada je turistička ponuda u pitanju, ona kaže da Brčko ima povoljan turističko – geografski položaj, prelijepu prirodu, ali i bogato kulturno-istorijsko nasljeđe, gdje sve to u kompletu daje dobru predispoziciju da ovaj grad može postati atraktivna turistička destinacija, prenosi Fena.

- Što se tiče potencijala, rijeka Sava i planina Majevica su neizostavne. Nautika na rijeci Savi, planinarenje, vožnja kvadrovima, s druge strane bogata gastronomska ponuda, konzumacije vina, kuglanje, izletničke destinacije, arhitektura, kultura i tradicija naših sela. Potrebno je sve ovo, ali i mnogo toga drugog dobro uvezati, kroz dobre marketinske kampanje plasirati i razviti svijest šta zapravo imamo - kaže Damjanović.

Iz Turističke organizacije su predvidjeli da će jedan od vidova za unaprjeđenje turizma biti planiranje i organizovanje turističkih tura, poludnevnih, dnevnih i trodnevnih, u zavisnosti od želja.

Zaključuje da su kratke, a češće manifestacije pogodne i odlične za unapređenje ponude. Konferencije i sajmovi su idealni za uspostavljanje kontakata, razmjenu iskustva i privlačenje pažnje na grad.