FlixBus, u suradnji s novim autobusnim partnerom Autoherc d.o.o., širi mrežu autobusnih linija povezujući Mostar s 45 novih destinacija u BiH, Hrvatskoj i Njemačkoj.
Zahvaljujući FlixBus mreži, koju čini 28 država i 2000 destinacija, Mostar, Međugorje i okolica postaju dostupni putnicima diljem Europe, a time su stvorene i nove prilike za razvoj turističkog potencijala, izvijestio je FlixBus.
Konferencija za medije na kojoj će biti izneseno više detalja o spomenutim linijama, kao i planovi za budućnost bit će održana 17. siječnja u mostarskom Hotelu "City", s početkom u 11 sati.
Biznis.ba / FENA
Federalni ministar trgovine
Hasičević: Nelegalni trgovački parazit 'pojede' državi 300 miliona KM godišnje
Projekt USAID-a
Zlatna prilika: Može li turizam u BiH osvojiti američko tržište
Odluka Vlade FBiH