Tokom ljetne sezone koja još uvijek traje i u Bosanskopodrinjskom kantonu (BPK) Goražde zabilježen je dolazak brojnih gostiju iz zemlje I inostranstva – potvrdili su u kantonalnoj turističkoj organizaciji.
Navode kako sve više turista iskazuje interes za ovaj dio BiH, te je u tom smislu potrebno raditi još više na unaprijeđenju ponude i stvaranju uslova za privlačenje turista, na čemu vrijedno radi i novoosnovana turistička organizacija u kojoj su zadovoljni prvom godinom rada.
- Zadovoljni smo činjenicom da je posebno tokom ljetne sezone zabilježen značajan broj dolazaka u BPK Goražde. Iako se zvanični podaci još uvijek čekaju, interes je bio evidentan jer, pored naše dijaspore, bilo je dolazaka iz regiona, poput Srbije, Hrvatske, ali i iz Engleske i Belgije odakle smo imali zaiteresiranih grupa prvenstveno za ratni turizam. Tokom Festivala prijateljstva svi smještajni kapaciteti su bili prepuni i tražila se “soba više”, što nam je izuzetno drago da smo napokon došli i do tog nivoa – ističe pomoćnica direktora Turističke organizacije BPK Goražde Elvedina Kadrić uz napomenu da je u okviru Festivala priređeno mnoštvo sadržaja, među kojima i Dani dijaspore gdje je takođe iskazano interesovanje ljudi za oblast turizma.
Po njenim riječima, od potencijala koje taj kanton ima, turistima se nastoje ponuditi oni u skladu sa njihovim interesovanjima
- Prije svega, ljudi kada dođu u Goražde žele da vide panoramu grada, i tu imamo lokalitet Rorova i u novije vrijeme izletište Gubavica. Preporučujemo i Rudu glavu za one koji planiraju ostati duže jer to je jedno savršeno mjesto gdje je smješten planinarski dom i gdje će ih dočekati divni ljudi koji sve rade sa puno ljubavi – kazala je Kadrić.
Napomenula je da je za historijski turizam atraktivan “Most ispod mosta”, za vjerski turizam džamija Kajserija i “Drinske mučenice”,
- Takođe u budućnosti planiramo novi projekat u Ustikolini, na mjestu gdje je sultan prešao Drinu, koji ćemo nazvati “Sultanova kapija”, ali kada uradimo projekat biće poznato više detalja. Svakako smo napravili ponude za jedan i dva dana boravka u Goraždu, međutim to je zadatk putničkih agencija. Nadam se da ćemo uskoro imati jednu ili dvije agencije koje su svakako zadužene za dolazak turista u naš kanton – kazala je ona.
U turističkoj organizaciji mišljenja su da se konačno i u BPK Goražde naziru obrisi za unaprijeđenje turizma, na nivou kakav je trebao odavno biti, te su određeni koraci poduzeti i u smislu same promocije.
- To je jedan jako težak zadatak ali mi ćemo vrijedno da radimo. Uskoro ćemo imati i aplikaciju Story maps na kojoj se mogu locirati svi turistički potencijali našeg kantona gdje će turisti i svi potencijalni turisti moći u svako doba da imaju na raspolaganju sve lokacije koje mogu biti interesantne. Aplikaciju ćemo ubrzo objaviti na našoj web stranici, a napravit ćemo i dobru promo kampanju. Takođe, našem kantonu je potrebna i turistička signalizacija, planiramo uraditi i projekat sa QR kodovima koji su takođe inovativna metoda u oblasti turizma, tako da će vrijeme koje dolazi nadam se dati i rezultate – istakla je Kadrić.
Iz turističke organizacije najavili su da će u septembru posredstvom resornog federalnog ministarstva biti upriličeni i ispiti za turističkog vodiča čime će i formalno biti obezbjeđene adekvatne osobe koje će obavljati ovaj posao i u BPK Goražde.
(Biznis.ba / FENA)