Generalni direktor

Kovačević za Biznis.ba: U fazi smo redizajniranja BH Telecoma

Autor: Biznis.ba
Foto: Biznis.ba

Jedan od najposjećenijih štandova na Međunarodnom sajmu privrede u Mostaru jeste onaj kompanije BH Telecom.

Generalni direktor komapnije Amel Kovačević za Biznis.ba kaže da je BH Telecom tradicionalno učesnik Sajma, a da su ove godine prisutni sa temom i fokusom na poslovne korisnike.

“Predstavljamo brojna idejna rješenje koja nudimo i za naše poslovne korisnike, dosta prezentacija, workshopa, komunikacije s privrednim subjektima gdje predstavljamo svoja rješenja kada su u pitanju digitalne solucije, telekomunikacijske solucije, cloud rješenja, cyber security. Zapravo sve ono što je vezano za korištenje digitalnih sadržaja putem naših telekomunikacijskih infrastruktura za privredne subjekte u BiH: Mi imamo vrlo dobru ponudu i nadamo se da ćemo uspjeti da animiramo potencijalne buduće korisnike“, kaže Kovačević za Biznis.ba.

Od dolaska Kovačevića na čelo ove kompanije, fokus je na digitalnoj transformaciji.

"Sve su to svjetski trendovi jer se ponašanja korisnika mijenjaju. Nekad smo pisali pisma, te smo ih slali putem pošte, sada šaljemo poruke, videozapise... Ali ne samo to, nije to jedini način komunikacije. Mi smo u biznisu prijenosa podataka, naš biznis znači da potražimo to gdje se sve prenose podaci. Podaci se prenose u javnom, finansijskom, komercijalnom, privrednom sektoru... U suštini, na svim stranama je neki prijenos podataka, možda ne onakav kakav je prije bio, ali zasigurno postoji, i mi želimo da budemo podrška i infrastruktura svim stakeholderima za digitalnu komunikaciju i prenos digitalnih podataka."

Foto: Biznis.ba 

Govoreći o povratnoj informaciji od korisnika, direktor kaže da je bitno saznati da infastruktura u koju je BH Telecom značajno investirao pojednostavljuje i pojeftinjuje mnoge elemente za privredne subjekte kojima to nije core biznis.

"Postoje rješenja koja vi možete koristiti kod nas, da ne morate investirati u njih, ne morate zapošljavati inženjere kod sebe jer smo mi kapacitet da pružamo takvu vrstu usluge. Na vama je da se bavite onim u čemu ste najbolji, bilo da ste medij, privredni subjekt, nevladina organizacija ili državna struktura. Svako neka radi ono u čemu je najbolji. Mi smo najbolji u prenosu podataka“, kaže Kovačević.

Kovačević je za Biznis.ba istakao da su u fazi redizajniranja BH Telecoma.

"Želimo da budemo što bliže tržištu, želimo da značajno investiramo u digitalnu i optičku infrastrukturu, kao i da unaprijedimo odnos prema klijentima. To će sve polučiti finansijske rezultate. A da bi se to sve desilo moramo se prvo presložiti u samom Telecomu", zaključuje Kovačević.