„Sparkasse Bank je tokom pandemije kroz niz aktivnosti i pogodnosti nastojala biti potpora klijentima penzionerima/umirovljenicima kojima je ovaj period posebno izazovan. Svjesni činjenice da im povratak u svakodnevnicunije jednostavan, a vodeći se njihovim osnovnim potrebama i zahtjevima, odlučili smo im omogućiti korištenje seta proizvoda i usluga banke po simboličnoj mjesečnoj cijeni. Osim što ovaj paket našim klijentima treće dobi može donijeti tako neophodne finansijske uštede, omogućit će im i da bez naknade izmiruju režijske i druge račune na jednom mjestu, umjesto da se u vrijeme pandemije izlažu rizicima odlaskom na više naplatnih mjesta“, izjavila je Elvira Prnjavorac, direktorica Sektora za razvoj poslovanja sa stanovništvom i malim preduzećima Sparkasse Bank.
SparPaket za penzionere potpuno je prilagođen potrebama klijenata starije životne dobi te sadrži sve one proizvode i usluge koje oni najviše koriste. U cijenu SparPaketa od 0,99KM uključena je besplatna realizacija naloga za plaćanje režija. Osim toga, paket sadrži debitnu karticu bez naknade za prvo izdavanje, a sa kojom mogu sigurno podizati gotovinu na preko 100 bankomata Sparkasse Bank širom BiH, i to beskontaktno - bez potrebe za umetanje kartice u aparat. I na kraju, u paket je uključena i IVR usluga telefonske provjere stanja računa, što je starijim sugrađanima posebno korisno i potrebno u periodu isplate penzija/mirovina.
Osim povoljnog SparPaketa za osnovne finansijske potrebe, Sparkasse Bank u ponudi ima i specijalnu liniju kredita za penzionere/umirovljenike. Pored posebnih uslova finansiranja, korisnici ovih kredita na poklon dobijaju paket kućne asistencije Adriatic Osiguranja. Ovaj paket asistencije im pruža potrebnu podršku i pomoć u domu poput otklanjanja kvarova na vodovodnim i električnim instalacijama, bravama i sistemu grijanjakao i sanaciju stakla.
Biznis.ba