BiH

Previsoka cijena oborila tender za nastavak gradnje istočnog tranzita

Autor: Biznis.ba
Previsoka cijena oborila tender za nastavak gradnje istočnog tranzita

Preduzeće "Putevi RS" poništilo je javnu nabavku za izbor izvođača za izgradnju istočnog tranzita od Krfske ulice do Ulice Gavrila Principa u Obilićevu jer su cijene ponuda bile znatno veće od obezbijeđenih sredstava, saznaju "Nezavisne".

"Na javnu nabavku su stigle dvije ponude, a ponude su bile i do 38 odsto veće od predviđene cijene", rekli su u preduzeću "Putevi RS".

U odluci o poništenju tendera stoji da vrijednost javne nabavke bez PDV-a iznosi 1.167,144,08 KM, a da je grupa ponuđača "MG Mind" i "Mrkonjić putevi" ponudila 1.516.105,09 KM bez PDV-a, a ponuda preduzeća "Kozaraputevi" bila je 1.614.901,26 KM bez PDV-a.

Slaviša Sandić, načelnik Odjeljenja za saobraćaj i puteve, rekao je da je želja ovog odjeljenja da se što prije izabere izvođač.

Prema njegovim riječima, ako "Putevi RS" i budu raspisivali novu nabavku, važno bi bilo da se što prije pokrene postupak.

"Mi smo stvorili sve uslove i očistili trasu, jer smo uklonili posljednju kuću, i 'Putevi RS' imaju prostor za rad. Bilo bi dobro da ta dinamika izvođenja radova prati gradnju Zelenog mosta kako bismo imali istovremeno završena oba posla", rekao je Sandić.

Naglasio je da je to bitno kako bi grad mogao izvršiti određene korekcije u Ulici Gavrila Principa da se dobije funkcionalna saobraćajnica.

Izgradnja ovog pravca je od izuzetne važnosti za saobraćajni protok u ovom dijelu. Nova dionica trebalo bi da se gradi na potezu od naselja Potok do stadiona FK Naprijed, u dužini od 285 metara.

Prema projektu, predviđena je izgradnja i pješačkih i biciklističkih staza na ovom potezu.

Dio radova će zahvatiti i postojeću saobraćajnicu na spoju Krfske i Kalemegdanske ulice, jer će doći do proširenja jedne saobraćajne trake na starom dijelu tranzita.

Prema ranije sklopljenom sporazumu između "Puteva RS" i grada, gradska administracija je finansirala rješavanje preostalih imovinsko-pravnih poslova, izgradnju pješačke i biciklističke staze, pripadajuće javne rasvjete i oborinske kanalizacije.

Kada se izgradi Zeleni most, koji bi trebalo da bude završen do januara iduće godine, ova dionica spajaće istočni i zapadni tranzit.

Ovaj projekt je započet još sredinom osamdesetih godina prošlog vijeka, a aktivnosti na njegovoj gradnji oživljene su prošle godine, kad je izgrađena prva dionica, na potezu od pumpe "Eurobenc" do Krfske ulice.

Biznis.ba / Nezavisne novine