BiH

Primjena ZUT-a i Prva trgovinska konferencija teme sastanka ministra Hasičevića i poslodavaca

Autor: Biznis.ba
Sastanak federalnog ministra trgovine Amira Hasičevića i Predstavnika Udruženja poslodavaca FBiH

Usvojeni Prijedlog zakona o unutrašnjoj trgovini u Zastupničkom domu federalnog parlamenta i organizacija Prve konferencije o trgovini Federalnog ministarstva trgovine i Udruženja poslodavaca FBiH bile su teme sastanka federalnog ministra trgovine Amira Hasičevića i Predstavnika Udruženja poslodavaca FBiH.

Ministar Hasičević obrazložio je da usvojenim amandmanom Vlade FBiH koji nadopunjuje član 18. Zakona o unutrašnjoj trgovini predviđena mogućnost da općinska/gradska vijeća pošalju obrazloženi prijedlog izuzeća za trgovačke objekte od neradne nedjelje Federalnom ministarstvu trgovine, a FMT uputi Vladi FBiH na odlučivanje.

Ministar Hasičević podsjetio je da je ovim zakonom predviđeno i formiranje Savjeta za trgovinu kojeg će činiti predstavnici ministarstva, poslodavaca, sindikata, potrošača i eksperti čija zadaća će između ostalog biti i da razmotre zahtjeve lokalnih zajednica o izuzeću i daju svoje mišljenje koje će takođe biti proslijeđeno Vladi FBiH.

Razgovarano je i o primjeni Zakona o unutrašnjoj trgovini kako bi ona bila što bezbolnija i efikasnija za sve na koje se zakon odnosi.

Predstavnici Udruženja poslodavaca FBiH poručili su da Prijedlog zakona o unutrašnjoj trgovini uvodi rješenja koja značajno unaprjeđuju sektor trgovine.

Uključeni u radne grupe za izradu još nekoliko zakona i strategije iz ove oblasti, poslodavci su još jednom iskazali spremnost da daju svoj doprinos u pronalaženju najboljih rješenja.

Takođe su akcentirali da su redovna komunikacija javnog i privatnog sektora, kao i činjenica da su na inicijativu ministra Hasičevića, različite interesne grupe zajedno uključene u sve procese koje vodi Ministarstvo u oblasti unaprjeđenja trgovinskog sektora, već polučile dobre rezultate.

Dogovorena je i Prva konferencija o trgovini, planirana za 19.11. na kojoj će se napraviti presjek stanja trgovinskog sektora, detektovati problemi i izazovi sa kojima se suočavaju i trgovci i poslodavci, a takođe će biti definisan i najefikasniji način rješavanja izazova.