U povodu sutrašnjeg početka kampanje "Kupujmo domaće" predsjednik Gospodarske komore Federacije BiH Marko Šantić pozvao je građane da kupnjom proizvoda iz domaće proizvodnje podrže gospodarstvo Bosne i Hercegovine.
Gospodarska komora Federacije BiH u sklopu kampanje "Kupujmo domaće" u kojoj proaktivno sudjeluje od njezinih početaka, od srijede kreće s promotivnim akcijama koje za cilj imaju podizanje svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda.
U suradnji s jednim od strateških partnera - tvrtkom Bingo, kampanja kreće u srijedu, 9. lipnja, iz Tuzle i Bihaća.
- Gospodarska komora Federacije BiH duže vrijeme priprema ovaj projekt s obzirom da se nekoliko godina u Federaciji BiH provode raznorazne akcije po pitanju unapređenja, odnosno dizanja svijesti kod domaćih potrošača za kupovinu domaćih proizvoda - izjavio je za Fenu predsjednik Gospodarske komore FBiH Marko Šantić.
Po njegovim riječima, za sada je oko 50 tvrtki uključeno u promotivne akcije.
- Riječ je o tvrtkama koje smo ciljano angažirali u suradnji s našim županijskim komorama, ali nadam se da će sve tvrtke biti uključene što se tiče domaće proizvodnje i usluga u Federaciji BiH - kazao je Šantić i dodao kako će u akcijama sudjelovati i nekoliko udruženja koje rade domaće i ekološke proizvode.
Šantić je napomenuo kako istraživanja pokazuju da svijest građana u Bosni i Hercegovini i zemljama okruženja nije na zavidnoj razini kada je u pitanju važnost domaće proizvodnje, što je bio i jedan od osnovnih razloga pokretanja promotivnih akcija.
Namjera Gospodarske komore FBiH je da se ova kampanja provodi svake godine u svim županijama Federacije BiH, ali svake godine u drugim općinama i gradovima.
- Nadam se da će ove promotivne akcije zainteresirati veliki broj domaćih tvrtki kako bi se kvalitetno krenulo u drugi dio akcije, a riječ je o vizualnom označavanju kvalitetnih domaćih proizvoda - kazao je Šantić.
U pripremi projekt vizualnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda
Gospodarska komora Federacije BiH trenutno je u fazi završnih priprema dokumentacije za projekt vizualnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda putem kojeg će se domaćim proizvodima dodjeljivati znakovi "BH kvaliteta" i "Izvorno domaće".
- Projekt podrazumijeva kompletnu proceduru od zahtjeva tvrtke za korištenje i uporabu tih znakova do izdavanja rješenja o korištenju znakova mjerodavnih tijela Komore - kazao je Šantić.
Naglasio je kako će Vijeće za vizualno označavanje i tehničke komisije pri Komori provoditi proceduru provjere uvjeta zainteresiranih tvrtki, proizvoda i usluga za korištenje i uporabu znakova kvalitete i izvornosti te će predlagati rješenja o dodjeli znakova.
Ustanovit će se i registar korisnika znakova te grupacija za unapređenje kvalitete i promociju domaćih proizvoda i usluga. O svim ovim procesima brigu će voditi Tim za kvalitetu Komore.
- Dobivanjem jednog ili oba vizualna identiteta naše tvrtke postat će konkurentnije na domaćem, ali i na ino tržištima jer dobivaju novu, dodanu vrijednost - kazao je Šantić.
Predsjednik Gospodarske komore FBiH pozvao je građane da kupuju domaće proizvode i na taj način grade Bosnu i Hercegovinu.
- Također, kupujmo domaće i posjećujmo domaće. Ova pandemija je pokazala koliko, na neki način, države koje nemaju kvalitetne domaće proizvode i usluge, zaostaju i koliko su ovisne o ino tržištima, odnosno stranim proizvodima. Tako se i Bosna i Hercegovina mora izdići i biti spremna i u kriznim i u 'nekriznim' situacijama da ima kvalitetne i dobro prihvaćene domaće proizvode - poručio je Šantić.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=-a2vbqrI2iw&feature=emb_title[/embed]
Biznis.ba / FENA