"Ovaj program samo je jedan primjer podrške EU razvoju turizma u BiH. Prije nekoliko mjeseci pokrenuli smo EU4Biznis, program kojiu okviru svojih aktivnosti, uključuje komponentu podrške turizmu, i koji će, siguran sam, doprinijeti daljem razvoju ovog sektora u BiH", zaključio je Vera.
Menadžer EU ProLokal programa Karin Herhan rekla je da je EU ProLokal, podsticanjem saradnje i lokalnih partnerstava između privatnog i javnog sektora, te između sektora poljoprivrede i turizma, ostvario značajne rezultate u poboljšanju turističke ponude Parka prirode Blidinje.
EU ProLokal pokrenuo je koncept "zelenog turizma" koji daje značaj lokalnoj proizvodnji i zaštiti životne sredine, te je podržao brojne uspješne inicijative za njegovo provođenje.
Neke od njih su razvoj višenamjenske vrećice za otpad, čišćenje Parka u kojem su učestvovale tri opštine, a posebno značajna inicijativa je kreiranje brenda tipičnih lokalno proizvedenih i uzgojenih proizvoda koji je okupio lokalne poljoprivredne proizvođače.
Unaprijeđena je i zajednička promocija turističkih potencijala ove regije.
"Poboljšanjem ponude ovog Parka prirode želimo nadopuniti turističku ponudu u Hercegovini i tako snažno uticati na ukupni razvoj turizma u BiH", dodala je Herhan.
Današnjim događajem obilježen je uspješan završetak aktivnosti podrške razvoju turističkog lanca vrijednosti Parka prirode Blidinje, sprovedenih u okviru EU programa koji podržava lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj u BiH, a finansiraju ga EU sa devet, a Vlada NJemačke sa četiri miliona evra.
Predsjednik Udruženja "Grinvajs" iz Mrkonjić Grada Boro Marić, naglasio je da se iskustva iz Blidinja i smjernice za "zeleni turizam" već primijenjuju u provođenju mjera "ozelenjavanja" na području Krajine.
"Sada smo u procesu odabira inicijativa s potencijalom za privlačenje turista koji će povezati prirodne ljepote, ruralne resurse i lokalnu gastronomiju", objasnio je Marić.
Tokom današnjeg događaja izloženi su proizvodi iz korpe tipičnih poljoprivrednih proizvoda iz Blidinja.
Biznis.ba