Vanjskotrgovinska komora BiH (VTKBiH) u maju planira organizaciju 13 besplatnih online edukacija za svoje članice i sve zainteresovane pojedince.
Edukacije, koje će biti realizirane u partnerstvu sa institucijama i organizacijama, među ostalim obuhvataju: instrumente i mogućnosti ekonomske politike u borbi protiv posljedica COVID-19 krize, ekonomsku krizu uzrokovanu pandemijom COVID 19 i putevima za njeno savladavanje, soft management (upravljanje ljudima i procesima u vremenu krize), emocionalnu inteligenciju, kreativno rješavanje problema, upravljanje stresom i vremenom, krizno komuniciranje, elektronske javne nabavke, upravljanje rizicima poslovanja u doba krize, međunarodni ugovor o slobodnoj trgovini i porijeklu robe u toku i poslije pandemije koronavirusa, intelektualno vlasništvo i cloud.
VTKBiH je posebnu pažnju posvetila edukaciji, pored brojnih aktivnosti koje su dosad realizirane, od komunikacije sa kompanijama na dnevnoj osnovi, preko komunikacije sa resornim institucijama i organizacijama, do pripremanja analiza i prijedloga mjera.
-S obzirom da je ova krizna situacija dovela do nemogućnosti obavljanja poslova na uobičajen način, odnosno da se mnogo posla obavlja putem interneta, Komora je kreirala plan edukacija kako bi pomogla kompanijama da se prilagode novom načinu poslovanja i da se suoče sa krizom i pripreme za period nakon krize – navode iz VTKBiH.
Tokom aprila na pet online edukacija učestvovalo je 225 učesnika, a sve su ocijenjene kao korisne, aktuelne i značajne za kompanije, a realizirane uz podršku institucija i organizacija.
Dva trodnevna webinara (27., 28. i 29. april) bila su posvećena temama „Vještine komunikacije sa strankama“ i „Upravljanje ljudskim potencijalima“, a na današnjem webinaru bilo je govora o prednostima i karakteristikama arbitraže kao mehanizma za rješavanje sporova u doba pandemije COVID-19.
Zahvaljujući uspješnoj suradnji između Agencije za državnu službu BiH i Vanjskotrgovinske komore BiH, koji su u proteklim godinama uspješno organizirali dva ciklusa škole „Ekonomska diplomatija“ u Sarajevu i Banja Luci, a koje je u periodu 2016-2019. godine pohađalo 300 polaznika, kao vid podrške bh. preduzećima dogovorena je organizacija deset webinara koje će pohađati zajedno uposlenici bh. kompanija i državni službenici.
(FENA)