Prema podacima, domaće isporuke benzina prošle godine su iznosile 17,3 miliona tona.
To je 416.000 tona više nego prethodne godine. U poređenju s najnižom tačkom povezanom s koronavirusom 2020., to je povećanje od gotovo 1,1 milion tona.
U godinama prije pandemije koronavirusa potrošnja benzina bila je u trendu pada - još 2010. iznosila je 19,6 miliona tona. Osim toga, posljednjih je godina značajno porastao i broj električnih automobila na njemačkim cestama - na kraju godine bilo ih je 1,4 miliona.
U međuvremenu, isporuke dizelskih automobila nastavile su padati. Međutim, podaci o potrošnji ovdje uglavnom su posljedica prometa kamiona i stoga daleko više ovise o ekonomiji nego podaci za benzin.
Savezna agencija za okoliš pripisuje razvoj potrošnje goriva prvenstveno povećanju broja prijeđenih kilometara prošle godine. To je bilo iznad brojki za 2022. za laki promet - tj. isključujući kamione, autobuse i slično - iako je još uvijek znatno ispod 2019. godine, pokazuju brojke Saveznog instituta za istraživanje autocesta, prenosi SEEbiz.
Institut Ifo sa sjedištem u Münchenu vidi nekoliko mogućih faktora za razvoj, uključujući povećanje obima prometa. Osim toga, prelazak s dizela na benzinac kao rezultat zabrane vožnje i smanjene financijske prednosti dizelskih vozila mogao bi imati primjetan učinak.
Ekonomski istraživači također kažu da sada ima više težih automobila s benzinskim motorima.
ADAC ovakav razvoj događaja objašnjava sve većim brojem registriranih automobila s benzinskim motorima. Među njih treba ubrojiti i većinu hibridnih vozila.
Automobili s benzinskim motorima također dominiraju novim registracijama - uključujući hibride - a osobito novi automobili općenito imaju veću kilometražu, što u konačnici dovodi do veće ukupne potrošnje goriva.
Paralelno s porastom prodaje benzina, nastavio se i drugi trend: 2023. godine nekoliko centi jeftiniji Super E10 po prvi put čini više od četvrtine prodaje benzina s 25,9%. U 2022. godini još uvijek je iznosio 23,7%, prije pet godina 13,7%. E10 može sadržavati do 10% biogoriva.
Podaci o domaćim isporukama zabilježeni u statistici BAFA ne odražavaju izravno prodaju benzina na benzinskim pumpama, već uglavnom isporuke tamo. Međutim, kada se promatra kroz duži period kao što je godina, to omogućuje izvlačenje zaključaka o potrošnji.
Specifična težina dizela i benzina varira ovisno o tačnom sastavu i temperaturi. Tona bezolovnog benzina otprilike odgovara 1300 do 1400 litara, a tona dizela otprilike 1200 litara.