Prema posljednjem izvještaju Evropske komisije za putovanja (ETC) Crna Gora je prepoznata kao najbrže rastuća destinacija među 33 evropske zemlje koje su članice ove međunarodne organizacije.
Sve članice ETC zabilježile su porast turističkih dolazaka, a balkanske zemlje zabilježile su najveći uspjeh, što je rezultat aktivnosti na proširenju turističke sezone, diversifikaciji ponude i razvoju marketinških kampanja, prenosi CdM.
Inače, na generalnoj sjednici Skupštine ETC, koja se završava danas, odobrena su sredstva za zajedničku marketinšku kampanju, koju će Crna Gora i Srbija realizovati u partnerstvu sa ETC na tržištima Kine, SAD i Kanade, pod sloganom "Wild Soul of Europe - Slow Adventure", u periodu od novembra 2019. do oktobra 2020. godine.
Kako se navodi, ukupna vrijednost projekta je 340.000 eura.
Biznis.ba
Od 29. do 30. novembra
Penny vas poziva na BLACK FRIDAY shopping avanturu!
Dodjela donacija
BH Telecom: 1,5 miliona KM za saniranje posljedica od poplava
Nevena Kravec Stevanović