Očekuje se da će Kina, najveći svjetski proizvođač i potrošač piva, doživjeti oporavak potrošnje u drugoj polovici ove godine, favorizirajući vrhunsku ponudu, zahvaljujući sportskim događajima.
CGS International očekuje oporavak potrošnje piva u drugom dijelu godine nakon procijenjenog pada količina u prvoj polovici godine u usporedbi s 2023.
Očekuje se da će sportski događaji kao što su Euro 2024., nadolazeća Copa Americana i Olimpijske igre u Parizu, zajedno s toplijim vremenom, povećati potražnju za ovim pićem.
Analitičari CGS-a Lei Yang i Sun Feifei istaknuli su u izvještaju objavljenom prošlog mjeseca da se očekuje da će prodaja vrhunskih pivskih proizvoda veća od očekivane u kanalima za ugostiteljstvo i zabavu podići sektor.
Ukazujući na Euro 2024., kineska internetska baza podataka QiChaCha primijetila je da su barovi i trgovine ukrašeni robom Evropskog kupa i da nude jela sa temom sporta kako bi zaradili na ludnici.
"Tržište piva pokazalo je jasan trend rasta, a glavni brendovi piva takmiče se u lansiranju proizvoda i usluga koji odgovaraju potrošnji zasnovanoj na scenariju", navodi se u bilješci kineske internetske baze podataka QiChaCha, koja je otkrila da su poduzeća povezana s pivom u Kini porastao za više od 7000 prošle godine.
"Evropsko prvenstvo pokreće 'pivsku ekonomiju'", rekla je tvrtka, dodajući da je kineska industrija piva pokazala jasan trend prema vrhunskim ponudama.
Očekuje se da će trend favoriziranja piva više klase povećati marže za pivovare, dodatno potpomognute nižim cijenama ječma koje potiču smanjenje troškova, rekli su Sun i Lei.
Citirali su podatke kineske carinske agencije i vlastito istraživanje, pokazujući da je prosječna uvezena cijena ječma pala za 30% na godišnjem nivou od januara do aprila na 273 USD po toni. “Očekujemo da će se ovaj trend nastaviti tokom cijele [2024.]”, rekli su.
Također očekuju da će kineska industrija piva nastaviti imati koristi od nadogradnje miksa proizvoda, osim nižih cijena ječma i cijena materijala za pakiranje u 2024., prenosi SEEbiz.
Kina nije jedina koja vidi ovaj oporavak. U maju je Reutersov izvještaj istaknulo da će globalne pivovare ove godine prodati više piva nakon nekoliko kvartala pada.
U izvještaju se dodaje da je Heineken, druga najveća pivovara na svijetu, izvijestio o svom prvom tromjesečnom rastu količine u više od godinu dana u prvom kvartalu 2024. Rival Carlsberg također je izvijestio o većim količinama u istom razdoblju nakon nekoliko kvartala pada.
Izvršni direktor Carlsberga Jacob Aarup-Andersen rekao je da će pivare potaknuti događaji kao što su Olimpijske igre u Parizu i Euro 2024., navodi se u izvještaju.