Jedan od ključnih faktora koji doprinosi visokoj kvaliteti života u Beču je javni gradski prevoz, stoga investicioni plan austrijske željeznice (Österreichische Bundesbahnen – ÖBB) za period 2021.-2026. godine, u visini od 17,5 milijardi eura, predviđa čak 1,2 milijarde eura za dalju modernizaciju željeznica u prijestolnici.
Dok je u starom okvirnom planu (2018-2023) za Beč bilo namjenjeno svega 640 miliona eura, novi plan predviđa 1,62 milijarde eura investicija za narednih šest godina u cilju poboljšanja kvalitete javnog saobraćaja.
Fokus austrijskih željeznica u Beču je prije svega linija između Meildlinga i Floridsdorfa, koju je neophodno učiniti što privlačnijom. Proširenje četiri kolosijeka linije Meildling-Liesing-Möldling rasteretit će saobraćaj budućnosti i privući još više putnika iz automobila u vozove, kako bi se izbjegle gužve i zagađenje klime.
U narednih šest godina će se u Beču samo za osiguranje kvaliteta prevoza uložiti oko 900 miliona eura, od čega bi najviše trebala profifitrati bečka tramvajska infrastruktura.
Austrijske željeznice su prema novom investicionom planu svoja ulaganja usmjerila na četiri područja, i to - proširenje kapaciteta lokalnog saobraćaja, projekti modernizacije za regionalne željeznice, povećanje kapaciteta teretnog transporta i digitalizacija.
Digitalizacija predstavlja jedan od ključnih faktora za modernizaciju željeznica i omogućava napredno pristupanje prevozu.
"Moramo biti spremni i za vrijeme nakon korona-krize“, smatra direktor ÖBB-a, Andreas Mattha.
ÖBB na svoja odredišta preveze do 477 miliona putnika i 105 miliona tona robe godišnje, i to na ekološki prihvatljiv način. Sa 96 postotnom tačnošću su austrijske željeznice 2019. godine spadale među najtačnije vozove u Evropi. Pored toga, od svaka dva radna mjesta u austrijskim željeznicama ekonomski zavisi minimalno jedno radno mjesto van njih.
Biznis.ba