Svijet

Black Friday privukao lovce na popuste širom svijeta

Autor: Biznis.ba
Black Friday privukao lovce na popuste širom svijeta

Kupci širom svijeta u petak su pohrlili u trgovine na Black Friday, dan velikih popusta, no čini se da je pomama manja nego prijašnjih godina.

Brokerska kuća TD Cowen snizila je prognozu rasta potrošnje u Sjedinjenim Državama na 2 do 3 posto s ranijih 4 do 5 posto.

Činise da su rani popusti u oktobru i novembru umanjili uzbuđenje oko Black Fridaya.

Ljudi već imaju što su htjeli, rekao je David Klink, analitičar banke Huntington. Ograničen je broj velikih ekrana i Alexa (kućnog asistenta) koje možete kupiti.

Black Friday je u SAD-u poznat po dugačkim redovima od ranoga jutra kako bi svatko došao do svoga televizora ili nekog drugog kućnog uređaja.

Američki kupci planiraju u prosjeku potrošiti 875 dolara, 42 dolara više nego lani. Prema istraživanju udruženja, na vrhu liste želja su odjeća, poklon bonovi i igračke.

Black Friday krenuo je iz SAD-a i proširio se svijetom, a preselio se i na internet.

U Francuskoj, Italiji i Španjolskoj većina ljudi kupuje odjeću, a na drugom mjestu su elektronički aparati, pokazuje anketa PwC-a.

Francuzi prosječno planiraju potrošiti 295 eura, a 65 posto kupnji bit će online.

Kupovina na internetu umanjila je važnost Black Fridaya kao jednodnevnog događaja. Američki kupci su na Dan zahvalnosti na internetu potrošili rekordnih 5,6 milijardi dolara, 5,5 posto više nego prošle godine.