Planirano je da u narednim godinama otvore prodavnice u Čileu, Kolumbiji, Peruu, ali će se zvati Falabellela, koja je franšiza IKEA-e. U saopćenju su naveli kako planiraju prodavati svoje proizvode i u Meksiku, Estoniji, Filipinima, Ukrajini, Portoriku, Omanu, Luksemburgu te Makau. Nažalost, BiH nije među njima.
"Ponudit ćemo nove i različite načine kupovine IKEA-inih proizvoda putem interneta za udaljene lokacije i u trgovačkim centrima. Predstavit ćemo manje prodavnice sa šarolikom ponudom", kazao je glavni izvršni direktor Torbjorn Loof.
IKEA sa svojim franšizama ima 400 prodavnica širom svijeta. U posljednjoj fiskalnoj godini proširili su se i na tržište Indije i Latvije. U fiskalnoj 2019. godini planiraju otvaranje prodavnica na novih 15 lokacija, a među njima je i Bahrein.
U prošloj fiskalnoj godini imali su 957 miliona posjetilaca. Putem interneta prodaju svoje proizvode u Belgiji, Rumuniji i Malzeiji. Razmatraju i prodaju proizvoda putem platforme Loof.
Biznis.ba / Klix
28. novembar - sarajevo
Sve je spremno za eCommerce Day 2024: Impresivni učesnici i bogat program
Konferencija o Trgovini