Kia Corporation izvještava da su u februaru širom svijeta ukupno prodali 210.177 vozila, što je povećanje od 7 posto u odnosu na jednak period prošle godine.
Prošli mjesec najprodavaniji model Kije bio je sportski terenac Sportage, koji je bio prodat u 26.790 primjeraka, kojem su najbliže bili još jedan SUV ꟷ Seltos (ne prodaje se u Evropi) s prodatih 26.619 primjeraka, te Rio, koji je kao hatchback i limuzina našao18.417 kupaca.
Prodaja u Južnoj Koreji je zabilježila 37.583 vozila, što je 31 posto više nego u februaru 2020. godine. Ovaj izuzetan skok može se pripisati teškoćama u proizvodnji koje je lani prouzrokovala pandemija Covid-19, ali i vrlo dobroj prodaji velikog jednovolumena Carnival i limuzine K5.
U odnosu na februar 2020. godine je prodaja van Južne Koreje zabilježila rast od 2,9 posto na ukupno 172.594 vozila, a najtraženiji su bili modeli Sportage, Seltos i Rio.
Uprkos zahtjevnoj globalnoj poslovnoj situaciji, koja je posljedica godinu dana pandemije, Kia će i dalje biti fokusirana na implementaciju srednjoročne i dugoročne poslovne strategije ‘Plan S’, osvježene u februaru ove godine. Pored toga Kia će se više posvetiti povećanju prodaje i profitabilnosti. To će joj omogućiti novi modeli, uključujući Kijin prvi isključivo baterijski električni model EV6 i limuzinu K8, koja će graditi na uspjehu prethodnice K7.
Biznis.ba / Klix.ba