Internet kupovina u SAD-u na "Crni petak" dosegla je nivo od devet milijardi dolara, s obzirom na to da su se američki potrošači za vrijeme pandemije COVID-19 okrenuli internet kupovini.
Za razliku od prethodnih godina, kada su Amerikanci nekoliko sati nakon Dana zahvalnosti preplavili prodavnice, ove godine odlučili su se kupovati preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.
Tokom "Crnog petka" američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara po minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analyticsa, prenosi Anadolija.
Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine.
Trošenje potrošača na "Crni petak" ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu, prenosi Al Jazeera.
Prema podacima Adobe Analyticsa, uprkos rekordima, ovogodišnji "Crni petak" postao je drugi najveći dan online potrošnje u historiji SAD-a, iza "Cyber ponedjeljka" prošle godine.
Procjenjuje se da će "Cyber ponedjeljak" ove godine postati dan najveće online potrošnje u historiji.
Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto, na rekordnih 5,1 milijardi dolara.
Biznis.ba / FENA