Američko Ministarstvo saobraćaja finaliziralo je nova pravila koja zahtijevaju od aviokompanija da unaprijed objave naknade putnicima i naložilo brze povraćaje gotovine za otkazane letove, odloženi prtljag ili nefunkcionalne usluge kao što je Wi-Fi.
Pravila, koja su bila u izradi skoro tri godine, zahtijevaju od aviokompanija i agencija za prodaju karata da unaprijed saopće dodatne naknade za uslugu uz punu cijenu, kada se informacije o cijeni karte i rasporedu putovanja prvi put objave na mreži, prenosi Reuters.
Pravila povraćaja važe za otkazane letove od strane prevoznika bez obzira na razlog, uključujući i vremenske prilike, ali putnici nemaju pravo na povrat novca u slučaju zamjene rezervacije ili putovanja drugim letom, prenosi Tanjug.
Vlada će takođe zahtjevati od aviokompanija da refundiraju naknade za prtljag ako torbe ne budu isporučene u roku od 12 sati od dolaska domaćih letova ili 15 do 30 sati od dolaska međunarodnih letova, kao i za usluge koje ne funkcionišu ili se ne pružaju.
Aviokompanije moraju odmah i automatski da vrate novac ako se letovi otkažu.
Američki predsjednik Joe Biden, koji je više puta kritikovao avioindustriju u posljednje dvije godine, rekao je danas da one prečesto odugovlače povrat novca ili “oštećuju ljude bezvrijednim naknadama“.
On navodi da će nova pravila obezbijediti “automatsko vraćanje novca putnicima koje im duguju avio prevoznici i zaštititi ih od iznenadnih naknada”.