Važna alternativa

Snažan rast online prodaje namirnica u Americi: Ovo je razlog

Autor: Biznis.ba
Snažan rast online prodaje namirnica u Americi: Ovo je razlog
Foto: Ilustracija

Online maloprodaja u SAD porasla je za oko 7 posto od januara do aprila ove godine, pokazao je izvještaj Adobe Analytics u četvrtak, vođen snažnom potražnjom za namirnicama i jeftinijim diskrecionim artiklima.

Diskreciona potrošnja potrošača bila je u fokusu posljednjih nekoliko mjeseci, jer je inflacija natjerala kupce u različitim kategorijama da se spuste na pristupačnije proizvode.

Prema Adobeovim podacima, udio najjeftinijih prodatih jedinica u kategorijama poput namirnica i lične njege porastao je u prva četiri mjeseca ove godine, dok je udio najskupljih proizvoda opao, što ukazuje da potrošači traže jeftinije alternative, prenosi Reuters.

Na primjer, udio najjeftinijih namirnica popeo se na 48 posto u aprilu 2024. sa 36 posto koliko je zabilježeno u januaru 2019.

Veliki trgovci na malo, uključujući Walmart i Target, izložili su konzervativne prognoze za godinu, dok se kupci snalaze u neizvjesnom makroekonomskom okruženju. Walmart i Target su također lansirali pristupačne privatne robne marke hrane po cijeni ispod 5 i 10 dolara.

„Vidimo kako se potrošači spuštaju i troše više na najjeftinije proizvode”, rekao je Vivek Pandya, vodeći analitičar uvida za Adobe.

Ukupna online potrošnja u periodu od januara do aprila 2024. porasla je na 331,6 milijardi dolara, u poređenju sa 309,8 milijardi dolara u istom periodu prošle godine. Potrošnja u prehrambenim proizvodima zabilježila je najveći rast od 15,7%, navodi se u izvještaju.

Adobe očekuje da će u prvoj polovini 2024. godine zaraditi preko 500 milijardi dolara online potrošnje, što predstavlja rast od 6,8% u odnosu na prethodnu godinu. Izvještaj se oslanja na transakcije direktnih potrošača na osnovu preko 1 triliona posjeta maloprodajnim web stranicama u SAD-u, prenosi Reuters.