Zara zatvara sve svoje prodavnice, pridružuju joj se Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti…
Španski lanac trgovina odjećom Inditex, vlasnik Zare, planira najkasnije do 2020. godine preseliti će prodaju svih svojih brendova na Internet, uključujući i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku trgovinu.
Potaknut novim trgovinama koje prodaju odjeću isključivo putem Interneta, poput Boohoo.coma i Missguideda, najveći lanac trgovina odjećom u svijetu, pionir koncepta brze mode, odlučio je razvijati nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim kompanijama i testirajući nove metode upravljanja zalihama.
Tako je izvršni direktor Pablo Isla novinarima u utorak u Milanu najavio da će sistem naručivanja odjeće putem Interneta i pokrivanja tih narudžbi zalihama iz fizičkih trgovina proširiti na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine.
„Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima, širom svijeta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine", naglasio je Isla.
Inditex je prošle godine zabilježio skok online prodaje za 41 posto, s udjelom tog kanala prodaje u ukupnim neto prihodima na razini grupe od 10 posto. To znači da španska kompanija još uvijek kaska za pojedinim konkurentima, poput švedskog H&M-a koji ostvaruje gotovo 12 posto ukupnih prihoda prodajom na Internetu.
Biznis.ba / Oslobođenje