BiH

Dvije Travničanke stvaraju prepoznatljiv brend u oblasti financija

Autor: Biznis.ba
Dvije Travničanke stvaraju prepoznatljiv brend u oblasti financija

Kada su mlade i visokoobrazovane djevojke Enisa Mahmutović i Amela Perenda, u travnju ove godine, prijavile poslovnu ideju na javni poziv u okviru projekta TRIK, nisu mogle ni sanjati da će ubrzo ideja prerasti u realnost i postati njihova svakodnevica.

Njihova poslovna ideja "Rekontiva", fokusirana na pružanje knjigovodstveno-računovodstvenih usluga, podržana je u biznis inkubatoru "BeeZone" u Travniku s 10.000 maraka, a te dvije mlade poduzetnice su na putu da postanu prepoznatljiv brend u oblasti financija u svojoj zajednici.

- Prepoznale smo projekt "Trik za nove mogućnosti u zapošljavanju i poduzetništvu" kao savršenu priliku za prezentaciju naše poslovne ideje. Također, dobile smo i priliku da prvi put, kroz razgovore sa stručnim konsultantima, saznamo može li naša ideja dovesti do uspjeha buduće kompanije - kaže Enisa.

Ona ističe da "Rekontiva" predstavlja dokaz da ideje i hrabrost, uz znanje i umijeće, dovode do uspjeha.

- Smatramo da je ovo veliki početak, veliko osnaživanje, kako nas, tako i naše lokalne zajednice. Mi želimo biti najbolji u pružanju usluga i savjeta. I ne samo to - želimo rasti, upošljavati mlade ljude koji vole ovaj posao. Želimo pružiti našim klijentima dodatne vrijednosti, ali i potpuni poslovni ugođaj -
dodaje je Amela.

Vodeći partner u projektu "TRIK za nove mogućnosti u zapošljavanju i poduzetništvu" je Regionalna razvojna agencija za regiju Centralna BiH - REZ, a partneri su Općina Travnik, Centar za edukaciju mladih (CEM), Sveučilište/Univerzitet "Vitez" u Travniku, Služba za zapošljavanje SBŽ-a, GS tmt d.o.o. Travnik i NOBIL d.o.o. Nova Bila.

Ovaj projekt implementira se u okviru krovnog projekta "Podrška lokalnim partnerstvima za zapošljavanje u BiH", koji Europska unija financira s četiri milijuna eura, a provodi Međunarodna organizacija rada.

Biznis.ba / FENA