20+ godina
sa vama
Nakon predstave iX3

BMW je tiho promijenio logo: Da li primijećujete šta je novo?

Autor: Biznis.ba
Foto: Arhiv
Kada je BMW predstavio novi iX3, tiho je stigla i nova verzija jednog od njegovih najprepoznatljivijih simbola - BMW okruglog znaka, tzv. "rondela".

Na prvi pogled, amblem izgleda gotovo identično kao onaj koji decenijama krasi haubu i gepek svakog BMW-a.

Međutim, detaljniji pogled otkriva da mu je dizajnerski tim u Munchenu dao suptilnu, ali namjernu nadogradnju.

Nema više unutrašnjeg hromiranog prstena koji je nekada razdvajao spoljašnji krug od plavo-bijelih bavarskih kvadrata.

Umjesto toga, crni obod se sada neprimjetno stapa sa dizajnom inspirisanim propelerom. Srebrne pregrade koje su ranije presjecale plave i bijele dijelove takođe su uklonjene, dajući znaku čistiji, savremeniji izgled.

Preostali hrom sada je ograničen na najudaljeniji prsten i slova "BMW", koja su sada tanja i preciznije obrađena. Ukupan efekat je ravniji, oštriji i moderniji.

U razgovoru za "BMW Blog", Oliver Heilmer, šef dizajna za Neue Klasse, objasnio je razmišljanje koje je stajalo iza redizajna.

"Željeli smo da zadržimo naslijeđe, ali da unesemo više preciznosti u logo. Hromirani detalji su i dalje tu, slova su dorađena sjajnim uzorkom kakav se često nalazi na satovima, a bijele površine sada su bliže spoljašnjem prstenu. Znak je ravan, ali kada ga dodirnete, i dalje možete osjetiti reljefne ivice", naveo je Heilmer.

Još jedna ključna razlika je završna obrada samog crnog prstena. Umjesto sjajnog izgleda prethodnog amblema, iX3-ov rondel ima satenski, gotovo matiran odsjaj, što mu daje suptilnu sofisticiranost u različitim svjetlosnim uslovima.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba