logo
Nakon dugo godina
Suzuki promijenio svoj logo
Amblem i dalje zadržava prepoznatljivu siluetu slova „S“, koja se gotovo uopće nije mijenjala od 1958. godine. Ono što je novo jeste glatka, ravna površina s nježnim konturama koje prate ivice. Sjajni hrom zamijenjen je „visokosjajnim“ sreb...
Nakon predstave iX3
BMW je tiho promijenio logo: Da li primijećujete šta je novo?
Na prvi pogled, amblem izgleda gotovo identično kao onaj koji decenijama krasi haubu i gepek svakog BMW-a.
Međutim, detaljniji pogled otkriva da mu je dizajnerski tim u Munchenu dao suptilnu, ali namjernu nadogradnju.
Nema više unutrašnje...
Polazna tačka izgradnje
Zašto nije dovoljno imati samo dobar logo: Ključne komponente snažnog brenda
Iako vizualni identitet ima važnu ulogu u stvaranju prvog utiska, uspješan brend ne čini samo grafički znak – već dosljedno iskustvo koje pružate svojim klijentima.
Dobar logo može privući pažnju i ostaviti pozitivan estetski dojam, ali to...
Tiho i neprimijetno
Mercedes u tajnosti promijenio logo
Nije bilo specijalnog događaja, saopštenja za medije niti spektakla. Promjena je uvedena tiho i gotovo neprimjetno.
Od februara 2025. slavna zvijezda više nije prikazana u hromiranom trodimenzionalnom izdanju, već se u svim zvaničnim komun...
prepoznatljivi logo
Novi električni Audi modeli u Kini bez znaka sa četiri kruga
Odluka takođe odražava upotrebu automobilske arhitekture razvijene u saradnji sa kineskim partnerom SAIC i povećano oslanjanje na lokalne dobavljače i tehnologije. Nova serija, interno nazvana „Purple“, imat će drugačiji logo ili će jednost...