To prije svega važi za novije modele 12cilindri i Purosangue, a poslato je i objašnjenje iz Ferrarija. Iako je navigacija dugi niz godina bila simbol luksuza u automobilu, dolaskom pametnih telefona ona je postala daleko pristupačnija.
Navigacijski sistemi su izgubili na ekskluzivnosti, ali ne i na upotrebljivosti. Danas nude više informacija nego ikad pre, posebno one koje se koriste na mobilnim telefonima. Toga su svesni i u Ferrariju, čije automobile vlasnici ionako voze samo povremeno, navodi Index.hr.
"Učinili smo to jer mislimo da je telefon i fantastično preslikavanje telefona najjednostavnija mogućnost i najažuriraniji sistem", rekao je Ferrarijev šef marketinga Emanuele Carando za Drive. "Naši automobili se ne koriste svakodnevno i ne želimo da naši klijenti svaki put kad voze svoj Ferrari saznaju kakvu vrstu sistema moraju da koriste. Imaju telefon, imaju svoj Apple i Google Maps ili šta već."
I zaista, kada ste posljednji put koristili ugrađenu satelitsku navigaciju u automobilu, umjesto da uključite telefon i koristite Apple CarPlay ili Android Auto? Kupci novih Ferrarijevih modela neće imati drugog izbora nego da koriste svoj telefon za navigaciju.