
U pitanju je značajan napredak u odnosu na period od prije 18 mjeseci kada je procenat kupaca mlađih od 40 godina bio 30 posto, prenosi NBSC.
"Ne znam za druge brendove, ali za nas je to dostignuće za koje je zaslužan naš tim", dodao je Bedeneto Vinja, prenosi Tanjug.
Proizvođač luksuznih automobila sa sjedištem u Maranelu je dobro poznat po tome što čvrsto drži kontrolu nad proizvodnjom svojih vozila kako bi brend i nadalje bio ekskluzivan.
Poznato je da je osnivač firme Enco Ferrari jednom rekao da će kompanija "uvijek isporučiti jedan automobil manje nego što tržište zahtjeva".
Neki kupci pozivaju kompaniju da ubrza proizvodnju, ali Vinja smatra da je dvogodišnji period čekanja na novi automobil sastavni dio onoga što je opisao kao "veoma prijatno iskustvo".
Klijent star 78 godina je želio da kupi Ferrari i rekao da "ne može da čeka dvije godine", ali ja sam mu kazao da to za njega treba da predstavlja motivaciju, dodao je Vinja.
Izvršni direktor kompanije Ferrari je ponovo potvrdio da će kompanija 9. oktobra predstaviti svoj prvi potpuno električni automobil.