Do opoziva je došlo zbog ručki na vratima koje mogu da se zaglave i spriječe putnike da otvore vrata kako bi ušli ili izašli iz vozila. Budući da je Fisker trenutno u stečajnom postupku koji će vjerovatno rezultirati likvidacijom, tajming za ovaj opoziv ne može biti gori.
Fisker kaže da je problem izazvan "dimenzionalnom varijacijom" u mjerama kvake. Kvaka na vratima koja nije u skladu s specifikacijama mogla bi da ima dodatno trenje i ne bi imala dovoljnu silu uvlačenja. Proizvođač automobila procjenjuje da je pogođeno oko 3 posto od 8204 Oceana proizvedenih i prodatih u SAD-u, a podaci za Evropu nisu obavljeni.
Nakon temeljne istrage, Fisker Engineering je ovo identifikovao kao potencijalni bezbjednosni problem. Zaglavljene kvake bi bile problematične u slučaju nesreće kada zbog njih ne bi mogla da se otvore vrata i da se dovoljno brzo izađe iz automobila. Servisni tehničari Fiskera će pomoću posebnog alata za testiranje proveriti da li je određeno vozilo pogođeno, i ako je to slučaj svaku neispravnu kvaku bi trebalo zamijeniti. To sve zvuči kao jednostavan i lako rješiv problem, ali prilično je pod znakom pitanja kako će to izvesti bankrotirana firma koja je još ranije postala poznata zbog svoje loše servisne podrške i apsolutne nestašice rezervnih delova, navodi Jutarnji.hr.
Ovo je Fiskerov drugi opoziv za manje od mjesec dana. Fisker je nedavno opozvao sve Oceane zbog modula pogonskog sklopa koji bi mogao greškom da uđe u zaštitni način rada i izazove gubitak snage. Popravka je jednostavno ažuriranje softvera, koje je puno lakše napraviti nego konkretnu popravku, kakvu će zahtijevati ovaj recentni problem.
Dodatni problem koji proizlazi iz ovog opoziva za Fisker je zaustavljanje prodaje. Kompanija još uvijek na lageru ima nekoliko hiljada Oceana, koje trenutno ne smije da prodaje. Proizvođač automobila je već stavio sve svoje automobile na rasprodaju kako bi riješio preostalog inventara, ali sada ti automobili ne mogu da se isporuče kupcima dok se ne poprave.
Ono što nije jasno jeste šta bi moglo da se dogodi vlasnicima pogođenim opozivom ako Fisker zatvori svoja vrata. Tokom finansijske krize 2008. godine, američka Nacionalna administracija za bezbjednost saobraćaja na putevima je navela da čak ni prijava stečaja ne bi oslobodila proizvođače automobila od obaveze da povuče neispravna vozila.