Ta informacija, koju proizvođač luksuznih automobila još nije zvanično potvrdio, objavljena je u vrijeme priprema za otvaranje nove proizvodne linije u Maranelu na sjeveru Italije.
Fabrika u gradu gdje je firma i počela proizvoditi svoje prve automobile mogla bi povećati proizvodnju za trećinu, piše Euronews.
Cijena prvog električnog automobila o kojoj se spekuliše daleko je prosječne cijene za ostala vozila ovog proizvođača i ne uključuje specijalne dodatke, koji obično podižu konačni iznos za 15 do 20 posto. Početkom ove godine automobil s prepoznatljivim logom Ferrari-ja koštao je 350.000 eura u prosjeku, zajedno s dodacima i personaliziranim detaljima.
Za usporedbu, manje ekskluzivan model kuće Porsche – Taycan, košta od 100.000 eura naviše.
Ekskluzivnost je u srcu Ferrari brenda, pa je tako prošle godine isporučeno manje od 14.000 automobila.
Povećan kapacitet proizvodnje stoga je hrabar potez za kompaniju, iako mnogi vjeruju da pozamašna cijena omogućava toj kući da zadrži elitni status.
Kupci su spremni da za pojedine modele provedu na listi čekanja i do dvije godine, a za neke je i samo mjesto na toj listi statusni simbol.
Prema neimenovanom izvoru agencije Reuters, nova fabrika kompanije omogućit će povećanje proizvodnje za oko 6.000 vozila godišnje, odnosno na dvadesetak hiljada. Međutim, to podrazumijeva i povećanje broja modela, što opet osigurava da postoje ograničenja u pogledu koliko primjeraka nekog automobila može da se proda.
U Maranelu će se praviti električni automobili, ali i benzinci i hibridi, a očekuje se da će fabrika biti u potpunosti operativna za tri do četiri mjeseca, navodi Reuters.
U aprilu je izvršni direktor kompanije Benedeto Vinja rekao dioničarima kuće da je “najsuvremenija fabrika osigurati fleksibilnost i tehnički kapacitet koji prevazilazi naše potrebe u godinama koje dolaze”.
Kompanija radi na još jednom električnom modelu, ali je projekt još u ranoj fazi, tvrdi neimenovani izvor.
Ferrari predviđa da će do 2026. oko šezdeset posto njihove ponude činiti električni ili hibridni automobili.
Iako su EV vozila inače tiha, inženjeri razvijaju “zvučne potpise” koji će dati ovim moćnim mašinama prepoznatljivi zvuk motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
“Kada govorimo o luksuznim automobilima, kao što su naši, govorimo o emociji koju možemo isporučiti našim klijentima, zato ne govorimo o funkcionalnim automobilima, kao što su druga EV vozila koja vidimo na putevima”, rekao je Vinja za CNBC početkom ove godine.
“Iskreno, ne sumnjamo da možemo isporučiti jedinstveno iskustvo našim klijentima, jer možemo koristiti tehnologiju na jedinstven način. To naša kompanija radi od samog početka”, dodao je izvršni direktor.
U izvještaju za prvo tromjesečje ove godine objavljenom u maju, Ferrari je naveo da se njihova glavna zarada povećala za 13 posto u periodu od januara do marta.
To je potaknula prodaja modela, kao što je Daytona SP3 i veće zarade od personalizacije vozila.
Isporuke su drastično opale u Kini, Hongkongu i Tajvanu, iako se na tom tržištu prodaje samo oko deset posto proizvedenih jedinica.