Škodini modeli temeljeni na MEB GP i MQB EVO platformama imat će koristi od ove nove opcije. Moći će pristupiti velikoj bazi podataka umjetne inteligencije i čitati sadržaj tokom vožnje.
Novu funkciju pokreće Cerence Chat Pro, tehnološkog partnera Cerence Inc., koji nudi jedinstvenu integraciju ChatGPT-a za automobile. Lični podaci i podaci o vozilu zaštićeni su u svakom trenutku.
– Obogaćivanje Škodine glasovne pomoći umjetnom inteligencijom čini naše automobile još boljim svakodnevnim suputnikom. Vozači i putnici imat će jednostavan, verbalan pristup svijetu znanja dok su na cesti. Integracija ChatGPT-a u našu glasovnu asistenticu Lauru samo je najnoviji način na koji Škoda prilagođava naprednu tehnologiju za poboljšanje iskustva vožnje. Za vozača sve je hands-free, a sigurnost podataka ostaje prioritet. Uvjeren sam da će kupci cijeniti ovu modernu novu funkciju– objavio je direktor Škode Klaus Zellmer.
Novi chatbot nudit će se zajedno s najnovijom generacijom infotainment sistema od sredine 2024. godine. Bit će dostupan u sljedećim modelima koji se temelje na platformama MEB GP i MQB EVO: Enyaqu, novoj Škodi Superb i Kodiaqu te redizajniranoj Škodi Octaviji.
Glasovni asistent Laura moći će se koristiti za upravljanje infotainmentom, navigacijom i klima uređajem te odgovaranje na pitanja općeg znanja. U budućnosti će AI pružati dodatne informacije, prenosi Revijahak.
Funkcije su jednostavne za vozače: glasovni asistent se aktivira s Ok, Laura ili odgovarajućom tipkom na upravljaču. Ako sustav Škoda ne može odgovoriti na zahtjev, on se anonimno prosljeđuje AI-ju.
ChatGPT ne pristupa podacima vozila ili osobnim podacima. Sve interakcije se odmah brišu nakon obrade kako bi se osigurao najviši standard zaštite podataka. Ova nova opcija također će biti dostupna u drugim modelima marki Volkswagen grupe.