“Atlantic Grupa nastavlja ostvarivati odlične poslovne rezultate, pri čemu je rast profitabilnosti nadmašio snažan rast prodaje u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima. Uprkos rastu cijena kakaa i sirove kafe, većim ulaganjima u zaposlene i marketinške aktivnosti, prodajni rezultati omogućili su snažan rast profitabilnosti. Akvizicija društva Strauss Adriatic obilježila je ovu godinu, a napredak integracije u Atlantic Grupu još jednom dokazuje kompanijsko iskustvo u akvizicijama i postakvizicijskim sinergijama. Posebno nas vesele nagrade za ESG lidera u Sloveniji i Srbiji, koje još jednom potvrđuju našu predanost održivom razvoju. Nastavljamo s intenzivnim kapitalnim ulaganjima i inovacijama, a posebno mjesto zauzima lansiranje Argete Meatless i Boom Box smoothija i krekera. Ostajemo fokusirani na daljnji uspješni i održivi rast u narednom periodu“, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Najveći rast ostvarila su Strateška poslovna područja (SPP) Kafa (19,2 posto), Pića (10,2 posto) i Delikatesni namazi (10,1 posto). Kafa kao najveća pojedinačna kategorija učestvuje u ukupnom prihodu s 21,8 posto. U distribuciji prednjače Strateško distribucijsko područje (SDP) Sjeverna Makedonija s rastom od 12,4 posto i Hrvatska s rastom od 9,3 posto. U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe vlastiti brendovi čine 63,2 posto, apotekarsko poslovanje 9,0 posto, dok principalski brendovi sudjeluju s 27,8 posto prihoda od prodaje.
Ključna poslovna postignuća
Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2024. godine ostvarila nekoliko ključnih poslovnih postignuća. Zaključena je akvizicija Strauss Adriatica, čime su brendovi Doncafe i C kafa pridruženi portfoliu, zajedno s modernim proizvodnim pogonom u Šimanovcima i 220 zaposlenih. Kompanija je prepoznata kao ESG lider u Sloveniji i Srbiji, osvajajući nagrade za tranziciju prema cirkularnoj ekonomiji i obrazovne programe, te je dobila certifikat „Equal Pay Champion“ koji se dodjeljuje kompanijama koje su posvećene jednakom plaćanju svojih zaposlenika za jednak rad, te jednakim karijernim prilikama bez obzira na spol.
Cedevita je objavila svoj prvi zasebni izvještaj o održivosti, dok je godišnji izvještaj Atlantic Grupe prvi put izrađen prema evropskim standardima za izvještavanje o održivosti (ESRS) čime je Atlantic Grupa postala među prvima u regiji koji primjenjuje ove norme. Argeta je lansirala liniju bezmesnih namaza, nagrađenu certifikatom Superior Taste Awards, dok je Smoki prešao na suncokretovo ulje i dobio Vegan i Halal certifikate. Boom Box je proširio svoj asortiman s novim smoothijima i slanim mini krekerima.
Atlantic Trade Zagreb je automatizirao skladište u Vukovini s naprednom 2D shuttle tehnologijom, koja omogućava skladištenje punih paleta i potpunu integraciju sa svim postojećim digitalnim rješenjima, a riječ je o novoj tehnologiji automatizacije skladišta koju je kompanija uvela među prvima u ovom dijelu Evrope.
U okviru vlasničke transformacije društva Fortenova grupe, a temeljem Nagodbe sklopljene u postupku izvanredne uprave nad društvom Agrokor d.d., te Zapisa o zajmu dobavljača, dana 16. jula 2024. godine Atlantic Grupa je naplatila 7,1 miliona eura graničnog duga Agrokora i pripadajuću kamatu u iznosu od 1,5 miliona eura. Temeljem odluke Skupštine društva, , isplaćena je dividenda od 1,20 eura po dionici, što čini više od 50% konsolidirane godišnje dobiti, čime se dodatno potvrđuje stabilnost kao i nastavak prošlogodišnjeg uspjeha poslovanja Atlantic Grupe i u prvom polugodištu 2024. godine.