Dogovor bi, ukoliko pregovori završe uspješno, mogao procijeniti Interpublic između 13 i 14 milijardi dolara, isključujući dug.
Očekuje se da će dogovor, ako se postigne, privući regulatornu kontrolu jer će spojiti trećeg po veličini kupca oglasa na svijetu – Omnicom – s četvrtim po veličini – Interpublicom. Obje kompanije imaju sjedište u Njujorku.
Interpublic posjeduje brendove kao što su McCann, Weber Shandwic i Mediabrands, a od petka je imao tržišnu vrijednost od oko 10,9 milijardi dolara, prenosi Investitor me. Omnicom je procijenjen na 20,2 milijarde dolara i posjeduje kompanije poput BBDO i TBWA.
WSJ javlja da bi transakcija mogla biti objavljena već ove sedmice, dodajući da se ne mogu saznati tačni uslovi spajanja.
Udruženi prihodi buduće kompanije iznosili bi više od 20 milijardi dolara, na osnovu podataka iz 2023. godine.
Porast internih AI alata koje pružaju dobavljači trećih strana ili digitalne platforme predstavlja izazov za tradicionalne reklamne agencije, jer se klijenti okreću jeftinijim i bržim alternativama.