Prodaja za tri mjeseca zaključno s martom pala je 10% na usporedivoj osnovi na 4,5 milijardi eura (4,8 milijardi USD).
Kering je 19. marta upozorio da će prodaja u tom periodu vjerovatno pasti za oko 10%, razbijajući nade da je zaustavio pad prodaje u Gucciju, stoljetnoj italijanskoj modnoj kući koja čini polovicu grupne prodaje i dvije trećine dobiti .
Upozorenje je potaknulo zabrinutost u luksuznom sektoru o izgledima za oporavak Kine - tradicionalno najpoželjnijeg Guccijevog tržišta - koji je zamagljen krizom nekretnina i visokom stopom nezaposlenosti mladih.
Prodaja u Gucciju u prvom tromjesečju pala je za 18%, znatno lošije od pada od 4% u prethodnom tromjesečju, saopćila je firma.
Pad prihoda i stalna ulaganja potrebna u marku naštetit će dobiti u prvom poluvremenu, a Gucci neće vidjeti puno poboljšanja u drugom tromjesečju, rekli su čelnici firme analitičarima tokom razgovora.
Međutim, obim očekivanog pada dobiti u prvom polugodištu bio je veći od očekivanog, prenosi SEEbiz.
"Nije iznenađujuće da robne marke u tranziciji mogu imati veće poteškoće u okruženju smanjene potražnje, jer potrošači koncentriraju svoju potrošnju na robne marke koje morate imati", rekli su analitičari Bernsteina u bilješci.
"Uprkos tome, veličina pada dobiti iznenađuje s negativne strane."
Promet u luksuznim trgovinama u Aziji posebno je nizak, rekli su čelnici Keringa.
"Kinesko tržište trenutno je prilično polarizirano između apetita klijenata za vrlo skupim ili pristupačnijim proizvodima, a Gucci, koji je više pozicioniran u sredini, stoga nema koristi od ove polarizacije", izjavila je novinarima glavna finansijska direktorica Armelle Poulou.