gucci
chanel, Louis Vuitton
Luksuzne modne kuće podigle cijene, a kupaca nikad manje
Naime, luksuzne modne kuće od 2019. godine povisile su cijene svojih proizvoda u prosjeku za 33 posto, što je činilo polovinu organskog rasta prodaje u industriji luksuzne robe. Chanel, drugi najveći luksuzni brend nakon Louis Vuittona, izv...
Francuska grupacija
Kering očekuje pad dobiti zbog smanjene prodaje Guccija
Prodaja za tri mjeseca zaključno s martom pala je 10% na usporedivoj osnovi na 4,5 milijardi eura (4,8 milijardi USD).
Kering je 19. marta upozorio da će prodaja u tom periodu vjerovatno pasti za oko 10%, razbijajući nade da je zaustavio p...
Kontroverzne kampanje
Nije samo Zara: Reklamne kampanje koje su šokirale javnost
Iz brenda ipak tvrde da je bila namijenjena "isticanju svestranosti odjevnih predmeta". Reklamne fotografije prikazuju manekenku u Zarinoj odjeći, okruženu kipovima zamotanima u bijelu tkaninu i najlon. Takav prikaz kipova ljude je podsjeti...