gucci
Strateško partnerstvo
L’Oréal kupuje Creed i preuzima licence za Gucci, Balenciagu i Bottega Venetu
Dogovor obuhvata kupovinu legendarne parfemske kuće Creed, dugoročne licence za brendove Gucci, Balenciaga i Bottega Veneta – te zajednički ulazak u sektor wellnessa i dugovječnosti.
Vrijednost transakcije procijenjena je na 4 milijarde eu...
Luksuzni modni brend
Gucci u sve većim problemima
I to nakon što je u prva tri mjeseca već zabilježen pad na sličnoj razini, piše Financial Times.
Iako Kering u svom portfelju ima druge poznate brendove - Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga i Alexander McQueen - ni oni ne stoje dobr...
Kupljena prije godinu
Pad prodaje baca u očaj: Vlasnik Guccija pregovara o prodaji luksuzne zgrade na Petoj aveniji
Zgrada u New Yorku — kupljena prije samo nešto više od godinu dana — mogla bi postati druga transakcija ove vrste između Keringa i Ardiana, navode upućeni izvori. Početkom godine, Kering je sličan dogovor sklopio za prodaju udjela u luksuzn...
Nakon odlaska De Sarne
Ko će voditi kuću Gucci?
Kompanija je najavila njegov odlazak u četvrtak, samo nekoliko dana prije nego što bi vlasnik brenda, kompanija Kering, trebalo da objavi godišnje rezultate poslovanja. Gucci, Keringov najveći i najprofitabilniji brend, u stalnom je padu, s...
chanel, Louis Vuitton
Luksuzne modne kuće podigle cijene, a kupaca nikad manje
Naime, luksuzne modne kuće od 2019. godine povisile su cijene svojih proizvoda u prosjeku za 33 posto, što je činilo polovinu organskog rasta prodaje u industriji luksuzne robe. Chanel, drugi najveći luksuzni brend nakon Louis Vuittona, izv...
Francuska grupacija
Kering očekuje pad dobiti zbog smanjene prodaje Guccija
Prodaja za tri mjeseca zaključno s martom pala je 10% na usporedivoj osnovi na 4,5 milijardi eura (4,8 milijardi USD).
Kering je 19. marta upozorio da će prodaja u tom periodu vjerovatno pasti za oko 10%, razbijajući nade da je zaustavio p...
Kontroverzne kampanje
Nije samo Zara: Reklamne kampanje koje su šokirale javnost
Iz brenda ipak tvrde da je bila namijenjena "isticanju svestranosti odjevnih predmeta". Reklamne fotografije prikazuju manekenku u Zarinoj odjeći, okruženu kipovima zamotanima u bijelu tkaninu i najlon. Takav prikaz kipova ljude je podsjeti...