Prema priopćenju za javnost, organska prodaja pariškog konglomerata u trećem tromjesečju pala je za tri posto na godišnjoj razini, označavajući prvi pad od pandemije, potaknut oslabljenom potražnjom u Kini i Japanu.
“Povjerenje potrošača u kontinentalnoj Kini danas je ponovno na razini najniže razine ikada dosegnute tokom Covida. Dodatno, LVMH bi mogao platiti dodatni korporativni porez između 700 i 800 miliona eura iduće godine prema politici novog premijera Francuske da poveća namete najvećim francuskim firmama”, rekao je tokom telefonske konferencije o prihodima, glavni finansijski direktor Jean-Jacques Guiony, prenosi Euronews.
Druga najveća evropska kompanija prijavila je prihod od 19,08 milijardi eura u trećem tromjesečju, što je pad u odnosu na 19,964 milijarde eura u istom razdoblju prošle godine i značajan pad od deset posto u odnosu na 21,206 milijardi eura u drugom tromjesečju. Analitičari iz Barclaysa očekivali su rast prihoda od dva posto za treće tromjesečje.
Po kategoriji, najveći segment, poslovna grupa Moda i kožna galanterija — dom robnih marki kao što su Louis Vuitton i Dior — ostvarila je prihod od 9,151 milijardi eura, što predstavlja smanjenje od pet posto u odnosu na prethodnu godinu. Vina i alkoholna pića nastavila su doživljavati oštar pad, smanjivši se za sedam posto na godišnjoj razini, nakon pada od 12 posto, odnosno pet posto u prvom i drugom tromjesečju.
Prodaja u Japanu također je pokazala znakove usporavanja, s porastom od 20 posto u usporedbi s rastom od 32 i 57 posto u prva dva kvartala. U ostatku Azije, uglavnom u Kini, prodaja je pala za 16 posto na godišnjoj razini. Dok je rast prihoda u Sjedinjenim Državama bio nepromijenjen, prodaja u Evropi porasla je za dva posto u usporedbi s prethodnom godinom, prneose Financije hr. Uprkos tome, LVMH je zadržao pozitivnu prognozu.
„U neizvjesnom ekonomskom i geopolitičkom okruženju, Grupa ostaje samouvjerena i zadržat će strategiju usmjerenu na kontinuirano povećanje poželjnosti svojih robnih marki, oslanjajući se na autentičnost i kvalitetu svojih proizvoda, izvrsnost u distribuciji i agilnoj organizaciji. LVMH će iskoristiti svoje moćne brendove i talent svojih timova kako bi ponovno učvrstio svoju globalnu vodeću poziciju u luksuznoj robi 2024. godine”, navodi se u priopćenju.
Dionice LVMH-a porasle su 19 posto krajem septembra tokom sedmice najave paketa poticaja u Kini. Međutim, većina tih dobitaka nestala je u listopadu, a ove je sedmice objavljen niz razočaravajućih ekonomskih podataka iz Kine.
LVMH je nastao 1987. godine spajanjem Moët Hennessyja i Louisa Vuittona, čime je započela nova era za industriju luksuza.