FOTO / Umjetnik oduševio originalnošću: Kako bi svjetski brendovi izgledali u srednjem vijeku?
Naime, umjetnik je zamislio logotipe brendova kao da su bili dizajnirani u srednjovjekovnoj epohi. Rezultat je vizualno privlačan i, što je zanimljivo, komercijalno uspješan.
Tako su se na njegovoj listi "poslanih u srednji vijek" našli brendovi kao što su Audi, Burger King, Lacoste, Starbucks, Instagram, Puma i brojni drugi.
Ilja, 28-godišnji dizajner-ilustrator u jednoj kriptokompaniji, dobio je inspiraciju da napravi seriju "srednjovjekovnih" logotipa nakon putovanja po Bjelorusiji.
"Posjetio sam zamak Mir i zamak Nesviž. Nadahnula me kombinacija tog okruženja i različitih aktivnosti činjenih unutar tih dvoraca", kaže Ilja.
Kada je započeo projekt, umjetnik nije očekivao da će postati toliko poznat u Rusiji, pa i u inostranstvu. On popularnost svojih kreacija objašnjava originalnošću sadržaja, ali i privlačnošću koju ideja srednjeg vijeka ima za mnoge ljude i danas.
"Da budem iskren, nisam očekivao da će moja srednjovjekovna kolekcija postati toliko popularna, a pogotovo da će biti objavljena u drugim zemljama i da će se o njoj pisati u medijima. Rekao bih da je to, na prvom mjestu, jer ljudi vole originalne sadržaje koje ranije nisu imali prilike vidjeti. Ako zatim dodate i malo humora u interakciju s nekim dobro poznatim elementom (u mom su slučaju to brendovi), onda kao rezultat dobijete recept za jedno odlično jelo koje će svi voljeti", kaže Ilja.
"Srednji je vijek vrhunska romansa. Radi se o hrabrim vitezovima i prelijepim princezama, ogromnim dvorcima i taštim kraljevima. Poznato mi je da se ljudi odnose prema tom dobu na različite načine: događale su se tada i neke užasne stvari, ali takvi događaji i trenuci čine ga jedinstvenim i zanimljivim vremenom", dodao je.
Za Ilju i njegovo djelo istraživanje srednjovjekovnih tema nije ograničeno samo na historijsku predodžbu epohe; ono također uključuje i duhovitu stranu tog vremena.
"Postoje dvije kategorije ljudi u srednjem vijeku. Ljudi koji su dio historijske komponente, gdje ima mnogo događaja, ličnosti, oni koji oblježavaju sam život toga doba. A može se na to vrijeme gledati i sa šaljive strane. Slike tog vremena u nekim su aspektima smiješne. Na primjer, tada nije postojao koncept perspektive i, ako su htjeli prikazati dupina, recimo, to bi bila samo jedna velika riba. Zbog tog slikovitog narativa, proizašlo je mnogo različitih memova koji danas odjekuju u svijesti mnogih ljudi", kaže on.
Umjetnik, koji je već sarađivao sa nekim ruskim kompanijama, kaže da bi želio raditi i s međunarodnim brendovima.
"Naravno, volio bih komunicirati s čuvenim globalnim brendovima, i vjerujem da je to samo pitanje vremena", kaže on.